  • 1. Data: 2007-12-19 00:04:43
    Temat: Co zamiast KK BPH?
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Czołem Grupowiczom,
    Akurat w lutym upływa termin ważności mojej KK BPH PremiumClub i biorąc pod
    uwagę ofertę banków, które przejęły BPH, obstawiam że nic dobrego mnie u
    nich w przyszłości nie spotka. Słowem, przezorność nakazuje rozejrzeć się po
    rynku.

    Preferencje:
    Zwolnienie z opłat za wydanie i wznowienia przy aktywnym korzystaniu z karty
    Najlepiej nie chipowa, chyba że z możliwością blokady wypłat gotówkowych
    Bez obowiązkowych ekstra ubezpieczeń
    Darmowy podgląd przez net

    Namierzyłem
    ING
    Multibank /rozsądna oferta i bardzo ładna karta/
    mBank

    Odrzuciłem:
    BZWBK - wszystkie z chipem, a nic nie wiem o możliwość ustawiania limitów
    PKO, Raiffeisen, Millenium, Nordea, Toyota - extra ubezpieczenie
    Lukas - chip, plus opłata za wznowienie

    Ktoś coś doda/skoryguje?

    Miłego dnia
    Tomek

  • 2. Data: 2007-12-19 07:42:19
    Temat: Re: Co zamiast KK BPH?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Tomasz Opalski napisał(a):

    [...]

> [...]

    > BZWBK - wszystkie z chipem, a nic nie wiem o możliwość ustawiania limitów
    > PKO, Raiffeisen, Millenium, Nordea, Toyota - extra ubezpieczenie

    Citibank? Podgląd nie jest najlepszy, ale jest. A o bezpłatne odnowienia
    (sądząc z doświadczenia innych użytkowników tutaj) nietrudno.

    --
    Wojciech Bancer

  • 3. Data: 2007-12-19 08:11:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 19 Dec 2007 00:04:43 +0000 (UTC), "Tomasz Opalski"
    <o...@g...pl> wrote:

> [...]
    >Najlepiej nie chipowa, chyba że z możliwością blokady wypłat gotówkowych

    Citi. Dodaj - normalna procedura reklamacyjna, do tego bank wie co to
    Mo/To/Io i jak to należy reklamować.
    --
    ___________/ GG: 3524356

  • 4. Data: 2007-12-20 16:38:36
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

> [...]
    > nich w przyszłości nie spotka. Słowem, przezorność nakazuje rozejrzeć się

    Co powiesz na:

    http://finanse.netwaluta.pl/money/

    0 zł za wydanie i używanie karty w pierwszym roku