  • 21. Data: 2007-12-19 16:40:34
    Temat: Re: Dostałem prezent z Toyota Banku!
    Od: summ <s...@g...com>

    On 19 Gru, 08:23, Piotr <p...@R...com> wrote:

    > Wiem... O ile umiem (a właśnie umiem) kontrolować tego typu proste
    > odruchy,

    E tam - jako jeden na tysiąc klientów dostałeś prezent i w drodze
    "prostego odruchu" robisz bankowi wspaniałą bo wiarygodną reklamę w
    usenecie. Aż czuję zapach tych czekoladek, a i kieliszek wina bym
    wypił :-) Sprytne i celne, zwłaszcza w świątecznej atmosferze.

    Pozdrawiam,
    summ

  • 22. Data: 2007-12-19 17:41:52
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Samotnik pisze:

    > Zrób zrób, ja z banku to dostałem co najwyżej prezent w postaci droższych
    > opłat itp :)

    Lukas wysyła ładne kalendarze (National Geographic)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 23. Data: 2007-12-19 19:32:33
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-19 12:50, Krystek stwierdził, że:

    > A kart telefonicznych do automatów publicznych (tfu tfu!) aby Tobie nie
    > przysłali? ;)

    Nie :) dostałem kartkę świąteczną wraz z małym kalendarzykiem oraz
    wyciągiem za poprzedni miesiąc.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 24. Data: 2007-12-19 21:18:02
    Temat: OT: Re: Dostałem prezent z Toyota Banku!
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 18 Dec 2007 23:35:20 +0100, Q napisał(a):
    > ps.
    > a lindt to kiepska i na dodatek droga firma :).
    > wole terravite czy te z serii kinder-cos-tam :)

    Fuj - jeszcze nie trafiłem na smaczną czekoladę terravity :) Wszystkie
    smakują, jakby miesiąc przeleżały na wolnym powietrzu - twarde i suche...
    A lindor to rewelacyjne pralinki, gdyby nie samokontrola to bym je wcinał na
    okrągło... ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944