  • 1. Data: 2007-12-18 15:27:54
    Temat: Może jest ktoś z Warszawy? [Raiffi]
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Na Pięknej jest siedziba Raiffeisen bank. Chodzi mi aby tam pójść i znaleźć
    kogoś dorosłego. Żeby miał meszek pod nosem. Może być dziewczyna, tylko żeby
    już miała cycki. Chciałbym nr telefonu do takiej osoby. Pozostali nie radzą
    sobie z systemem. To dla nich za trudne ;( Ja pomógłbym tej osobie,
    poprowadził za rękę. Już mam dosyć reklamacji przez telefon. Dwadzieścia,
    przez rok, uznanych - "z winy systemu" - żadnych wyjaśnień czy przeprosin.
    Obojętnie, czy KK, czy kredyt - nie radzą sobie z niczym.
    To koszmar, a nie bank :(

    pzdr

  • 2. Data: 2007-12-21 21:56:44
    Temat: Re: Może jest ktoś z Warszawy? [Raiffi]
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Twój pracodawca ma konto w tym banku i zmusza w ten sposób i Ciebie??
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2007-12-22 10:54:35
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    666 wrote:
    > Twój pracodawca ma konto w tym banku i zmusza w ten sposób i Ciebie??

    Niestety tu nie chodzi tylko o ROR. Korzystam z wielu usług tago "banku".
    Wpakowałem się sam :( Nie jest proste zrezygnować z tych usług z dnia na
    dzień, jeśli bank nie odpowiada na pisma, reklamacje, prośby o jakikolwiek
    kontakt.

    pzdr

  • 4. Data: 2007-12-22 14:23:39
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 22 Dec 2007 11:54:35 +0100, "_Mark_" <s...@o...pl> wrote:

    >Wpakowałem się sam :( Nie jest proste zrezygnować z tych usług z dnia na
    >dzień, jeśli bank nie odpowiada na pisma, reklamacje, prośby o jakikolwiek

    z dnia na dzień to może nie, ale przecież wysłanie poleconym
    wypowiedzenia umowy + czas określony w regulaminie powinny definiywnie
    zakończyć sprawę.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2007-12-22 14:55:10
    Temat: Re: Może jest kto? z Warszawy? [Raiffi]
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > z dnia na dzień to może nie, ale przecież wysłanie poleconym
    > wypowiedzenia umowy + czas określony w regulaminie powinny definiywnie
    > zakończyć sprawę.

    Też tak myślałem. W innych bankach to działa. W Raiffeisen miesiącami
    wypierają się że otrzymali pismo _o_danej_treści_ listem poleconym. Listami,
    telefonami, formularzami z www i z tego w systemie transakcyjnym, nie da się
    załatwić nic. Zero reakcji. Na wizytę w oddziale nie mam czasu, ani
    możliwości (mieszkam daleko i pracuję). Jak mam spłacić zadłużenie na KK
    kiedy reklamacja ponad miesiąc nie jest rozpatrzona? Ile spłacić, aby zamkąć
    KK?
    Ponad tydzień temu "konsultant" nie chciał nawet zablokować kart i
    zażartował, że ktoś się skontaktuje pilnie w tej sprawie. Ale mnie te żarty
    Raiffeisen już nie bawią :(

    pzdr

  • 6. Data: 2007-12-22 18:30:08
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 22 Dec 2007 15:55:10 +0100, "_Mark_" <s...@o...pl> wrote:

    >Też tak myślałem. W innych bankach to działa. W Raiffeisen miesiącami
    >wypierają się że otrzymali pismo _o_danej_treści_ listem poleconym. Listami,

    widzę jedno rozwiązanie: wizyta w oddziale (chyba nawet nie musisz być
    osobiście - ważne, żeby było Twoje pismo) i potwierdzenie pracownika
    na kopii.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2007-12-22 18:35:48
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Gru, 19:30, Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> wrote:

    > widzę jedno rozwiązanie: wizyta w oddziale (chyba nawet nie musisz być
    > osobiście - ważne, żeby było Twoje pismo) i potwierdzenie pracownika
    > na kopii.

    Ewentualnie polecony ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

  • 8. Data: 2007-12-22 21:24:27
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Nie zartuj, rachunek w Millenium zamykany od sierpnia, coraz nowe karty wydaja,
    obciążają opłatami i odsetkami, ubaw po
    pachy.....
    JaC
    PS. Nagrywaj wszystkie rozmowy z nimi !

    -----

  • 9. Data: 2007-12-22 21:48:57
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    666 wrote:
    > Nie zartuj, rachunek w Millenium zamykany od sierpnia, coraz nowe
    > karty wydaja, obciążają opłatami i odsetkami, ubaw po pachy.....
    > JaC
    > PS. Nagrywaj wszystkie rozmowy z nimi !

    Nie pocieszyłeś mnie, bo zsumowane limity kart przeniosłem właśnie do
    Millennium ;)
    Z Raiffi chyba rozstanę się przez arbitraż, bo 30 dni mija od reklamacji
    której nadali numer. (nie robią tego zwykle jak np. w mBanku, trzeba się
    upierać przez telefon i przekonywać, że to nie jest "prośba o wyjaśnienie",
    tylko reklamacja)
    Tyle, że to są niewielkie sumy i chciałem tego uniknąć. Ale widocznie oni to
    lubią :(

    pzdr