  • Data: 2011-11-22 17:52:51
    Temat: Re: Dlaczego Sarko tak bardzo chce dodrukować ....
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 22 Nov 2011 18:28:11 +0100, george napisał(a):

    > "root" <r...@v...pl> wrote in message

    > a odsetki to skąd B wezmie :) ?
    >
    > george
    >
    > P.S. Bank nie może tak ot sobie nakazać spłaty :).

    Szczegóły. Chodzi o to że tak jak pisze skippy, banki niby mają pokrycie bo
    żadają zabezpieczeń na majątku. Z tym trzerba się zgodzić. Do tej pory
    gadaliśmy jednak o samych bankach i depozytach żeby pokazać kreację
    pieniędzy. Skippy dodał do tego majątek. W ten spsob skomplikował obraz jak
    to on ma w zwyczaju.
    Musimy się jednak z nim zgodzić, że nie do końca można zkładać, że
    kredytobiorca może sowbodnie przepić kredyt i nie posiadać żadnego majątku,
    W tym sensie pieniądze z kredytu mają pokrycie w tym majątku.