  • Data: 2011-11-22 19:41:31
    Temat: Re: Dlaczego Sarko tak bardzo chce dodrukować ....
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 22 Nov 2011 20:26:13 +0100, skippy napisał(a):

    > nie

    > no tak,
    >
    > zdeponowane 10
    > udzielone 8
    > w banku: 10-8 = 2
    > na rynku: 8
    > saldo:2+8 = 10

    > o tu wyżej jest błąd!

    > doda, a czemu nie? wniosek bez sensu
    Bez sensu to nie kupowac kredensu ;)

    > przecież może dać żonie i żona wpłaci, co to ma do rzeczy

    > zdeponowane 18
    > udzielone 8
    > w banku: 10-8+8 = 10
    > na rynku: 0
    > saldo:10+0 = 10

    > itd bez fizycznego wpuszczenia gotówki pero pero bilans musi wyjść na zero
    > jakbyś nie liczył piętrowych kredytów i depozytów

    > no i sam sobie zaprzeczyłeś

    Nie mam juz pomysłu na Ciebie ;)

    > , bo pieniądze za wódkę
    >
    > no i co z tego

    > tu dokonujes manipulacji liczbami i słowami bez logiki
    > bilans jest nadal liczony jak wyzej, tylko poprzez zdeponowane rozumiemy
    > "ogólnie zdeponowane" itd.
    > zapis za wódke znika z jednego depozytu i pojawia sie w innym
    > Czyli w sumie łącznie nadal pero pero

    > no do brze, ale gładko przeszedłeś do czego innego
    > od kreacji do płynności
    > temu nie przecze

    Nie mam siły skippy. Poczytaj coś . Kręcisz, liczysz jakieś salda. Jak qwa
    piszę ze jest 18zł w depozycie ty piszesz ze jest 10. Zaraz potem wychodzi
    ci 0. Pieprz to skippy. Mówiłem ci żebyśmy o tym nie gadali. QWA mać!!!
    Kompletnie nie rozumiem jak możena tego nie rozumieć.
    Chyba nie mam talentu ;). George znacznie lepiej to przedstawia.
    Sorry jeśli Cie uraziłem ale nie da się, nie umiem, nie potrafię.