  • 1. Data: 2003-07-02 17:06:05
    Temat: Co zamiast LGnet???
    Od: "Agaska" <g...@w...pl>

    Pogrążam się w żałobie. Tyle czasu szukałam dobrego konta i gdy w końcu
    znalazłam, przez półtora roku żyłam sobie błogo i szczęśliwie aoni mi coś
    takiego. Jak tak można? Tak się nie robi.
    Zalogowałam się dziś do Nordea i szok - koszmar, brzydota, miernota. A jak
    przejrzałam tabelę opłat i prowizji to mi krew odpłynęła.
    Gdzie teraz przenieść swoje ciężko zarabiane pieniążki? Który bank będzie
    tak symatyczny jak LG?

    Agnieszka

  • 2. Data: 2003-07-02 17:13:14
    Temat: Re: Co zamiast LGnet???
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdv3cb$c5p$...@n...news.tpi.pl,
    Agaska <g...@w...pl>:
> [...]
    > A jak przejrzałam tabelę opłat i prowizji to mi krew odpłynęła.
    > Gdzie teraz przenieść swoje ciężko zarabiane pieniążki? Który bank

    Jesli nie potrzebujesz obslugi kasowej (lub jestes z Warszawy) to VW Bank
    PlusKonto lub PlusKonto z eDirect. Poczytaj na grupie - ostatnio duzo
    piszemy o tym.

    No i chyba masz czas do listopada na przenosiny.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-07-02 17:17:06
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Agaska" <g...@w...pl> wrote in message
    > Gdzie teraz przenieść swoje ciężko zarabiane pieniążki? Który bank będzie
    > tak symatyczny jak LG?

    Sprawdz mBank i VW

    Łącze sie z Toba w smutku.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 4. Data: 2003-07-02 17:23:34
    Od: "Agaska" <g...@w...pl>

    Nigdy nie odwiedziłam oddziału LG. Jestem bardzo samodzielna, jedyne co
    potrzebuję to przelewy i zlecenia bez opłat, atrakcyjne oprocentowanie,
    jakiś bankomat w obrębie 100 km i karta płatnicza bo bez tego się nie
    obejdę.

    Agnieszka

  • 5. Data: 2003-07-02 17:28:22
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdv4d4$fkj$...@n...news.tpi.pl,
    Agaska <g...@w...pl>:
> [...]
    > co potrzebuję to przelewy i zlecenia bez opłat, atrakcyjne
    > oprocentowanie, jakiś bankomat w obrębie 100 km i karta płatnicza bo

    No to VW (te 2 konta, ktore wymienilem) sa idealnie dla Ciebie.

    Wybacz, ze nie powtorze cech tylko odesle:

    http://www.vwbankdirect.pl/indexedirect.html

    po obiektywne opinie - patrz niedawne watki tutaj na grupie

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-07-02 18:01:17
    Od: k...@p...onet.pl

    ALE LGnet nie znika i nie wprowadza zadnych oplat !!!
    Obecni klienci maja to zagwarantowane na wieki.....
    Poprostu nowych kont nie zakladaja. Jedyne zmiany, to nazwa banku oraz to, ze
    od listopada, jak sie systemy polacza, ze beda wyplaty bezplatne w bankomatach:
    - obecnych Nordea
    - obecnych LG Petro
    - 2 wyplaty w miesiacu w Euronet
    - BZ WBK

    Wiec po co suzkac alternatywy ?
    Kto Ci da za darmo prowadzenie konta, przelewy przez net, tyle odddzialow (a
    bedzie ich troche po fuzji) i tyle bankomataow bezplatnych bez zadnych
    minimalnych limitow wyplat, aby byla za darmo.

    Nie warto zamykac LGnet'a.

  • 7. Data: 2003-07-02 18:13:20
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > ALE LGnet nie znika i nie wprowadza zadnych oplat !!!
    > Obecni klienci maja to zagwarantowane na wieki.....
    > Poprostu nowych kont nie zakladaja.

    Skad to wiesz? Dla mnie nie jest to takie oczywiste.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 8. Data: 2003-07-02 18:25:02
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 Jul 2003 19:13:14 +0200, "Robert" <s...@o...pl>
    napisał(a):

    [...]

    >No i chyba masz czas do listopada na przenosiny.

    Nie sledzilem zmian (poza oczywista, czyli interfejsem...) - czy
    zechcialbys podzielic sie swoim spostrzezeniem, co ma sie zmienic
    w stosunkach miedzy bankiem i klientami od listopada?

    Przeczytalem w miare dokladnie (na ile mi nerwy pozwolily by sie
    przekopac przez dokument Taryfa_oplat_i_prowizji.doc dla Nordei
    (290kB!). Doszedlem do pozycji 'homebanking' i az mnie zmrozilo...
    ale z drugiej strony nie wydaje mi sie, by ta taryfa odnosila sie w
    przyszlosci, po pelnej integracji, do dotychczasowych internetowych
    klientow LGbanku. Obok jest taryfa
    Tabela_oplat_i_prowizji_dla_rachunkow_LGnet.doc, ta obowiazujaca
    juz kilka miesiecy, wiec na moj gust integracja bedzie polegala na
    polaczeniu tych dwoch dokumentow. Stad i obawy przed przenosinami
    wydaja mi sie nieuzasadnione.

    Niemniej bylbym wdzieczny za kilka slow precyzujacych Twoj scenariusz,
    ze od listopada traci sens bycia internetowym klientem dotychczasowego
    LGnet.

    --
    Adek

  • 9. Data: 2003-07-02 18:28:56
    Od: k...@p...onet.pl

    > <k...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Skad to wiesz? Dla mnie nie jest to takie oczywiste.
    >
    > --
    >
    > Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

    Mam konto Nordea VIP oraz LGneta i mi doradca konta w Nordea tak zapewnil. Nie
    zlikwiduja tego konta, ani nie wprowadza oplat za przelewy i utrzymanie. Gdyby
    mieli tak zrobic, to by nie uruchamiali tego konta w SOLO. Po co taki wydatek
    do listopada? Maja wprowadzac jakies promocje i bedzie _latwo_ dostal kredyty i
    karty platnicze za mozliwosc migracji do innych kont w zawieszeniem wielu oplat
    na okres przejsciowy. Zreszto aktualny cennik do LGnet jest datowany jak sie
    nie myle na 1 lipca, czy 30 czerwca tego roku. A to, ze nie mozna za darmo
    wybierac gotowy w bankomtach BZ WBK, to sie nie zgodzil BZ WBK, bo to nie on
    wydal karty i dlatego nie zezwoli. LG Petro ma umowe z Polcardem, a Nordea z BZ
    WBK na obsluge kart i BZ WBK chce samodzielnie kartami Nordea i LG Petro
    zarzadzac, niechcac sie dzielic z Polcardem. Dlatego do listopada bedzie taka
    szopka.

  • 10. Data: 2003-07-02 18:39:05
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    a...@4...com,
    A_Zet <a...@p...onet.pl>:

    > Niemniej bylbym wdzieczny za kilka slow precyzujacych Twoj scenariusz,
    > ze od listopada traci sens bycia internetowym klientem dotychczasowego
    > LGnet.

    sorry, ale nie bede powtarzal tego, co dzis pisano na grupie - na tym
    wlasnie opieram

    BTW, napisalem *chyba* jest czas do listopada

    --
    Robert