    From: "Agaska" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Co zamiast LGnet???
    Date: Wed, 2 Jul 2003 19:06:05 +0200

    Pogrążam się w żałobie. Tyle czasu szukałam dobrego konta i gdy w końcu
    znalazłam, przez półtora roku żyłam sobie błogo i szczęśliwie aoni mi coś
    takiego. Jak tak można? Tak się nie robi.
    Zalogowałam się dziś do Nordea i szok - koszmar, brzydota, miernota. A jak
    przejrzałam tabelę opłat i prowizji to mi krew odpłynęła.
    Gdzie teraz przenieść swoje ciężko zarabiane pieniążki? Który bank będzie
    tak symatyczny jak LG?

    Agnieszka