eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia › Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "koala" <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Date: Fri, 28 Dec 2007 15:16:55 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <fl30dd$sp8$1@news.onet.pl>
    References: <477198d1$0$20726$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <fl1icg$44o$1@news2.task.gda.pl>
    <4774f6c2$0$20757$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: matrix.303net.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1198851310 29480 80.53.17.194 (28 Dec 2007 14:15:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Dec 2007 14:15:10 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-Sender: 9/OUZQErWs2tI7Nf7CuqtQ==
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:433411
    [ ukryj nagłówki ]

    ygreko wrote:
    > "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
    > news:fl1icg$44o$1@news2.task.gda.pl...
    >> Dnia Wed, 26 Dec 2007 01:41:46 +0100, y napisał(a):
    > [...]
    >> Zakładasz konto zwykłe w Citi i od razu wydajesz dyspozycje zamiany
    >> na CitiOne i następnego dnia już masz konto o które ci chodzi razem
    >> z kartą do niego ;) - taki mały fortel (skuteczny) musiałem
    >> przeprowadzić, bo też miałem problemy, ale z formularzem.
    >
    > Dobrze, ze nie trzeba przy tym skakac na lewej nodze prawa reka
    > wymachujac nad glowa...
    > A problem z formularzem to nie jest twoj problem, tylko banku.

    Przypominam sobie...kiedy wprowadzili CitiOne Direct to chciałem sobie
    zmienić zwykłe CitiOne na direct
    i to był jedyny moment kiedy w mojej znajomosci z Citkiem CitiPhony myliły
    się w zeznaniach ;-) Citiphony mówiły że w oddziale, a oddział mówił o
    Citiphone
    w końcu jednak udało się w oddziale znaleźć odpowiedni formularz ;-)

    Pozdr,
    Koala


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1