  • Data: 2015-08-28 12:17:27
    Temat: Re: CHF cd
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-28 o 11:41, J.F. pisze:
    > Dlaczego przegiecie ?
    > Normalna oferta, mozna bylo brac, albo nie brac.

    Ja nie dostałbym odpowiedniej kwoty w złotówkach bo nie miałbym
    zdolności finansowej. Mogłem nie brać i nie kupić mieszkania.

    Nie ważne jak te praktyki nazwać ale był napór, zachęty, perswazja
    ekonomiczna żeby wziąć we frankach.

    A skoro tak się działo to teraz trzeba ponosić koszty swojej pazerności
    po obu stronach.
    Jest sprajt jest impreza. Spokojnie system się nie zawali jak banki
    dostaną trochę po tyłku.
    Że to zaszkodzi gospodarce... że nie będzie nowych kredytów... że polski
    system bankowy jest mały i słaby i nie można tak go traktować...
    ŻAŁOSNE