  • Data: 2015-08-28 12:47:51
    Temat: Re: CHF cd
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-28 o 12:17, z pisze:

    > Ja nie dostałbym odpowiedniej kwoty w złotówkach bo nie miałbym
    > zdolności finansowej. Mogłem nie brać i nie kupić mieszkania.

    To też jest wybór. W końcu skąd ten mit, że jedyną możliwością
    zaspokojenia potrzeby mieszkaniowej jest kupno mieszkania?

    > Nie ważne jak te praktyki nazwać ale był napór, zachęty, perswazja
    > ekonomiczna żeby wziąć we frankach.
    >
    > A skoro tak się działo to teraz trzeba ponosić koszty swojej pazerności
    > po obu stronach.

    Koszt jest po obu stronach - wiele kredytów jest niespłacanych i bank
    ponosi stratę.

    > Jest sprajt jest impreza. Spokojnie system się nie zawali jak banki
    > dostaną trochę po tyłku.

    Spokojnie system się nie zawali, jakbyś miał mi płacić 10zł miesięcznie.

    > Że to zaszkodzi gospodarce... że nie będzie nowych kredytów... że polski
    > system bankowy jest mały i słaby i nie można tak go traktować...
    > ŻAŁOSNE

    Żałosny to jest twój brak argumentów.

    --
    Liwiusz