  • Data: 2015-08-28 15:04:03
    Temat: Re: CHF cd
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-28 o 12:47, Liwiusz pisze:
    > To też jest wybór. W końcu skąd ten mit, że jedyną możliwością
    > zaspokojenia potrzeby mieszkaniowej jest kupno mieszkania?

    Posiadanie banku też jest wyborem. Zwłaszcza w tak niespokojnych czasach :-)

    > Koszt jest po obu stronach - wiele kredytów jest niespłacanych i bank
    > ponosi stratę.

    Dlatego jak tutaj pytałem o tak wielką rozbieżność między
    oprocentowaniem kredytów a lokat to mi zawsze tłumaczono że to jest
    właśnie uwzględniona wielkość niespłacanych kredytów.
    Z tego wychodzi że ryzyko jest przerzucone na klienta.
    I sprajta niet :-)

    > Żałosny to jest twój brak argumentów.

    Żałosne jest nie wykorzystanie szansy by siedzieć cicho przez bankowców
    kiedy wszyscy ponoszą koszty kryzysu wywołanego przez bankowców oczywiście.

    PS. Napisz jaka jest stopa zwrotu kapitału w Polsce a jaka w Europie
    Zachodniej. Będziesz miał odwagę napisać? :-)