  • Data: 2015-08-28 15:17:53
    Temat: Re: CHF cd
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-28 o 14:10, m pisze:

    > Powiem jak to wyglądało z mojej strony: wziąłem, wbrew wszystkim, kredyt
    > w złotówkach. Nacisk był istotnie spory, ze strony mediów, banków,
    > doradców wszelkiej maści, znajomych. Wszyscy się pukali w głowę że bez
    > sensu robię biorąc drogi kredyt skoro mogę tani.

    Mnie to w sumie ani ziębi ani grzeje bo brałem na część nieruchomości a
    w międzyczasie zdrożała o 100%. Ja jestem zadowolony i rąk po zapomogi
    nie wyciągam.
    Wku... mnie jednak to że banki mogą się aż tak panoszyć, mają gwarancje
    swoich zysków, oszukują mniej znających się na rzeczy klientów
    zasłaniając się drobnymi druczkami i jeszcze bezczelnie straszą
    demokratycznie wybrane władze że im się coś nie podoba.
    Nie ma świętych krów. Jest kryzys to jest kryzys.
    Nie moja wina że roztrwoniły kapitał "instytucji zaufania publicznego" i
    w pogodni za zyskiem robią teraz więcej szkody niż pożytku dla
    społeczeństwa.