  • Data: 2015-08-27 18:00:03
    Temat: Re: CHF cd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Wg mnie kwestia czasu kiedy umowy "kredytów walutowych" zaczną być
    > unieważniane. Myślę że zarządy banków sa tego świadome bo odpowiednie
    > ekspertyzy prawne pewnie tez zamówili.

    Tez mi sie tak wydaje - natomiast robia teraz sweitna robote minimalizujac
    straty.
    Wiedza, ze juz poszła fama, ze zli frankowcy, ze Po niepotrzebnie im pomaga
    to lobbuja i graja na inny podział obciazenia niz 90%-10%.

    A ze poziom inteligencji senatu mielismy okazje ogladac przy okazji
    dyskusji "eksperckiej" o in vitro to kazde rozwiazanie jest mozliwe.