  • 31. Data: 2002-01-31 14:17:12
    Temat: Re: Bojkot mBanku (długie)
    Od: Boban <b...@t...onet.pl>

    Tomasz Tatar napisał(a):

    > [...]
    > >
    > No, to troche zabolalo w kontekscie dzisiejszej dyskusji... :-(

    Mnie nie zabolalo:
    - karta do emaxa nie jest podstawowa. Podstawowa jest karta do ekonta.
    - wprowadzenie oplaty za karte do emaxa nie traktuje jako
    skomplikowany system oplat ale to indywidualna sprawa ;-)

    Marek

  • 32. Data: 2002-01-31 14:19:29
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "Marcin_S" <s...@e...pl> wrote in message

    > A) mbank nie jest obowiazkowy

    nie chodzi o obowiazkowość ale o niestabilność reguł
    i pogorszenie oferty

    > B) po co ano tak jak masz tylko emaxa to sobei mozesz czesc forsy
    oddzielic
    > np zbierasz na rower dla dziecka i tam regularnei odkladasz x mamony a
    reszt
    > a obracasz na emaxie 1 i wlasnei po to ....

    Czyli pozwolili mi założyć eMAXa bym jak uskładam na rower nie musiał robić
    przelewu tylko
    od razu zapłacił delfinkiem ? Chytre, bardzo chytre :-))

    Ja założyłem go po to by mieć jedną (!) kartę mBanku
    podpiętą do dobrze oprocentowanego konta.
    W innym przypadku będę miał konto bo już jest a nie by go używać.

    BAH

  • 33. Data: 2002-01-31 14:32:15
    Od: "Marcin_S" <s...@e...pl>

    bez sensu gadasz ...po primo to do nowych kart ...po secundo te karty z tego
    co wiem maja miec podniesiony limit wyplat po tre ja to ktos powiedzial
    ....mozesz jej nei wyrabiac :))) i miec na do ekonta darmowa a przelewy by
    telefon sa online wiec o co ten krzyk ???

    MS

  • 34. Data: 2002-01-31 14:34:36
    Od: "Marcin_S" <s...@e...pl>

    o tym bylo na mbank cae ze oni tez zaluja ze tak wyszlo z delfinami ...ale
    jak jest tak jest szkoda by z powodu rysuneczku zmieniac karty :)) a mowili
    ze jak duzo osob bedzie naciskac to zmienia image karty do ekonta

  • 35. Data: 2002-01-31 14:37:00
    Od: "Marcin_S" <s...@e...pl>

> [...]
    np zbierasz na rower dla dziecka i tam regularnei odkladasz x mamony a reszt
    a obracasz na emaxie 1 i wlasnei po to ....

    pozdrawiam
    MS

  • 36. Data: 2002-01-31 14:38:53
    Od: "Marcin_S" <s...@e...pl>

    > Poczekaj jeszcze z pół roku i za kartę do ekonta też zapłacisz. Jeszcze
    > jakiś czas temu nie było słychać o kasie za kartę do eMaxa-a teraz już
    jest
    > opłata. mBank rozwija się!

    ...jasne przenies sie do BPHPBK tam nei biora pewnei za elktrona ...po co ci
    jakis "durny" bank jak mbank..;)
    bedziesz mial bezpieczne mamonke bo sie do neij poprostu nei dorwiesz
    ....jak zreszta wszyscy :)))

    pozdr
    MS

  • 37. Data: 2002-01-31 14:41:06
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    On Thu, 31 Jan 2002 15:17:12 +0100, Boban <b...@t...onet.pl> wrote:

    >Mnie nie zabolalo:
    >- karta do emaxa nie jest podstawowa. Podstawowa jest karta do ekonta.

    A jest tak gdzies napisane? Bo do tej pory byla jedna z podstawowych.

    >- wprowadzenie oplaty za karte do emaxa nie traktuje jako
    >skomplikowany system oplat ale to indywidualna sprawa ;-)

    Sprawa sie nad wyraz komplikuje, bo trzeba bedzie ciagle kombinowac i przelewac
    (nie kazdy ma komorke z WAP(n)em :)) jesli sie bedzie chcialo oszczedzac.

    a.

  • 38. Data: 2002-01-31 14:43:05
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    On 31 Jan 2002 14:55:02 +0100, <p...@p...onet.pl> wrote:

    >Gdzie tak poiformowali, bo nic nie widzę na ich stronie.

    Rzeczywiscie, tak bylo od poczatku - byla o tym krotka dyskusja, gdy otwarto
    Inteligo, nie pamietam juz czy wyplynely z niej jakies wnioski.

    a.

  • 39. Data: 2002-01-31 14:47:53
    Od: Boban <b...@t...onet.pl>

    andy_k napisał(a):

    > A jest tak gdzies napisane? Bo do tej pory byla jedna z podstawowych.

    A to musi byc napisane zyby byla podstawowa? Podstawowym kontem jest
    ekonto i karta do jego jest bezplatna.
    Jak to cie nie przekonuje to sprzwdz ktore karty sa bezplatne i
    zgodnie z tym co jest napisane powyzej te karty zostana uznane za
    podstawowe ;-)

    > Sprawa sie nad wyraz komplikuje, bo trzeba bedzie ciagle kombinowac i przelewac
    > (nie kazdy ma komorke z WAP(n)em :)) jesli sie bedzie chcialo oszczedzac.

    A jaki to ma zwiazek z oplatami i prowizjami? Deklaracja mbanku ich
    przeciez dotyczyla.

    Marek

  • 40. Data: 2002-01-31 15:02:53
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "Boban" <b...@t...onet.pl> wrote in message

    > - karta do emaxa nie jest podstawowa. Podstawowa jest karta do ekonta.

    szczególnie jak ktoś ma tylko eMAXa.

    mBank zmienił "filozofie"
    i redefinicja pojęcia "karta podstawowa" jest oczywista.

    BAH