  • 1. Data: 2002-01-31 10:40:25
    Temat: Najlepsza lokata - gdzie?
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Poradźcie - mój ojciec ma nadwyższkę kasy i chce założyć złotówkową lokatę. W
    którym banku jest najkorzystniejsze oprocentowanie.
    Czy teraz można wpłacać lokaty bez tego złodziejstwa państwa? Są podobno jakieś
    dwa banki, które do marca przyjmują pieniądze bez tego podatku, na 6 miesięcy,
    a oprocentowanie dają od razu.

    Proszę o pomoc, uwagi

  • 2. Data: 2002-01-31 12:07:46
    Temat: Re: Najlepsza lokata - gdzie?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości
    > Poradźcie - mój ojciec ma nadwyższkę kasy i chce
    założyć złotówkową lokatę. W
    > którym banku jest najkorzystniejsze
    oprocentowanie.

    mbank, AIG, Inteligo, Lukas

    > Czy teraz można wpłacać lokaty bez tego
    złodziejstwa państwa?

    Wpłacać można "bez".... ale przy wypłacie już z
    "tym" :-))

    > Są podobno jakieś
    > dwa banki, które do marca przyjmują pieniądze
    bez tego podatku, na 6 miesięcy,
    > a oprocentowanie dają od razu.

    Fortis i chyba KB (loata dyskontowa) ale porównaj
    z np. mbankiem+belka

    Sark

  • 3. Data: 2002-01-31 12:44:40
    Od: Marcin <m...@i...pl>

    a...@p...onet.pl wrote:

    > Poradźcie - mój ojciec ma nadwyższkę kasy i chce założyć złotówkową lokatę. W
    > którym banku jest najkorzystniejsze oprocentowanie.

    bph lokata wirtualna 10,41 % kapitalizacja co 10 dni (10,95 % efektywne)
    niestety trzeba miec konto z dostepem przez internet, a jesli nie jestes
    studentem (koszt 4,5 zl miesiecznie) to chyba sie nie oplaca ( z tego
    co pamietam koszt utrzymania zwyklego konta z dostepem przez internet to
    kilkanascie zl)

  • 4. Data: 2002-01-31 12:55:28
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    jakieś
    > dwa banki, które do marca przyjmują pieniądze bez tego podatku, na 6

    tylko lokaty dyskontowe. Obecnie znam dwa banki: Fortis, ING BSK. Olej
    jakies tam mBanki, VW czy Inteligo gdzie oprocentowanie spada co miesiac a
    jeszcze w dodatku za miesiac przyjdzie tam placic haracz do budzetu.

    D.

  • 5. Data: 2002-01-31 14:06:43
    Od: "Rad'ek" <A...@p...fm>

    AIG Bank