Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2002-01-31 11:24:40
Temat:Citibank Online - nowe logowanie
Od:"Krzysztof Kowalewski" <Krzysztof.Kowalewski@remove_me.softax.pl> szukaj wiadomości tego autora

Citibank Online (dawniejszy CitiDirect) usunął najważniejszą dziurę -
logowanie za pomocą 4-cyfrowego pinu do karty. Od 20.01 można się logować za
pomocą maks. 12-cyfrowego hasła. Niestety, brak jest dodatkowych
zabezpieczeń do przelewów na dowolne konto (poza limitem kwoty przelewu do
5000.00 zł).

--
Krzysztof Kowalewski
http://www.softax.pl/private/krzysiek/galeria

2. Data: 2002-01-31 12:06:28
Temat:Re: Citibank Online - nowe logowanie
Od:"Witek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Citibank Online (dawniejszy CitiDirect) usunął najważniejszą dziurę -
> logowanie za pomocą 4-cyfrowego pinu do karty. Od 20.01 można się logować
za
> pomocą maks. 12-cyfrowego hasła.

To i tak nie poprawi notowan Citi na pbb, bo co to za zmiany podaje sie
nadal numer karty.

> Niestety, brak jest dodatkowych zabezpieczeń do przelewów na dowolne konto
(poza limitem kwoty przelewu > do 5000.00 zł).

Wlasnie.
Ps. zmiana juz byla 20.01
pzd

3. Data: 2002-01-31 12:32:01
Od:"Amehat" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> To i tak nie poprawi notowan Citi na pbb, bo co to za zmiany podaje sie
> nadal numer karty.

Jeśli nie masz konta w Citku a tylko KK to logowanie na numer karty w niczym
nie przeszkadza.

Amehat

4. Data: 2002-01-31 12:52:52
Od:"Witek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli nie masz konta w Citku a tylko KK to logowanie na numer karty w
niczym
> nie przeszkadza.

Zgadza sie. Ale logowanie na numer Maestro ?
pzd

5. Data: 2002-01-31 13:05:16
Od:"Amehat" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgadza sie. Ale logowanie na numer Maestro ?
> pzd

Miałem na myśli tylko VC. Z Maestro to przesada.

Amehat

6. Data: 2002-01-31 13:28:42
Od:"Witek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałem na myśli tylko VC.
Wiem.

> Z Maestro to przesada.
Zgadzam sie.

Pozdrawiam
Witek

7. Data: 2002-01-31 14:31:51
Od:<n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Kowalewski <Krzysztof.Kowalewski@remove_me.softax.pl> wrote:

> Citibank Online (dawniejszy CitiDirect) usun?? najwa?niejsz? dziur? -
> logowanie za pomoc? 4-cyfrowego pinu do karty.

moge ci dac moj pin jak chcesz. jakaz to dziura?