  • 1. Data: 2002-01-31 11:24:40
    Temat: Citibank Online - nowe logowanie
    Od: "Krzysztof Kowalewski" <Krzysztof.Kowalewski@remove_me.softax.pl>

    Citibank Online (dawniejszy CitiDirect) usunął najważniejszą dziurę -
    logowanie za pomocą 4-cyfrowego pinu do karty. Od 20.01 można się logować za
    pomocą maks. 12-cyfrowego hasła. Niestety, brak jest dodatkowych
    zabezpieczeń do przelewów na dowolne konto (poza limitem kwoty przelewu do
    5000.00 zł).

    --
    Krzysztof Kowalewski
    http://www.softax.pl/private/krzysiek/galeria

  • 2. Data: 2002-01-31 12:06:28
    Temat: Re: Citibank Online - nowe logowanie
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Citibank Online (dawniejszy CitiDirect) usunął najważniejszą dziurę -
    > logowanie za pomocą 4-cyfrowego pinu do karty. Od 20.01 można się logować
    za
    > pomocą maks. 12-cyfrowego hasła.

    To i tak nie poprawi notowan Citi na pbb, bo co to za zmiany podaje sie
    nadal numer karty.

    > Niestety, brak jest dodatkowych zabezpieczeń do przelewów na dowolne konto
    (poza limitem kwoty przelewu > do 5000.00 zł).

    Wlasnie.
    Ps. zmiana juz byla 20.01
    pzd

  • 3. Data: 2002-01-31 12:32:01
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > To i tak nie poprawi notowan Citi na pbb, bo co to za zmiany podaje sie
    > nadal numer karty.

    Jeśli nie masz konta w Citku a tylko KK to logowanie na numer karty w niczym
    nie przeszkadza.

    Amehat

  • 4. Data: 2002-01-31 12:52:52
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Jeśli nie masz konta w Citku a tylko KK to logowanie na numer karty w
    niczym
    > nie przeszkadza.

    Zgadza sie. Ale logowanie na numer Maestro ?
    pzd

  • 5. Data: 2002-01-31 13:05:16
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    > Zgadza sie. Ale logowanie na numer Maestro ?
    > pzd

    Miałem na myśli tylko VC. Z Maestro to przesada.

    Amehat

  • 6. Data: 2002-01-31 13:28:42
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Miałem na myśli tylko VC.
    Wiem.

    > Z Maestro to przesada.
    Zgadzam sie.

    Pozdrawiam
    Witek

  • 7. Data: 2002-01-31 14:31:51
    Od: <n...@n...com>

    Krzysztof Kowalewski <Krzysztof.Kowalewski@remove_me.softax.pl> wrote:

    > Citibank Online (dawniejszy CitiDirect) usun?? najwa?niejsz? dziur? -
    > logowanie za pomoc? 4-cyfrowego pinu do karty.

    moge ci dac moj pin jak chcesz. jakaz to dziura?