  • 71. Data: 2002-02-01 17:19:00
    Temat: Re: Bojkot mBanku (długie)
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Żądasz uczciwości - zacznij do siebie. Przykro mi to pisać, ale jeśli
    > piszesz, że "działamy
    > 22/24" i że reklama dźwignią handlu... ech...
    > Jakiś kilkugodzinny release raz na miesiąc przekładasz na 2 godziny
    > dziennie. Po prostu zaczynasz już cudować.

    O -nie łap mnie za słówka, a cudować i wydziwiać zaczynasz Ty przytaczając
    dziwne argumenty.
    22/24 trzeba rozumieć, że może się zdarzyć, ale nie musi taki czas pracy
    mbanku.
    I po prostu zwyczajnie nalezałoby o tym powiadomić klientów zanim zdecydują
    się na zawarcie umowy, bo potem jak nie czytają komunikatów na stronie,
    tylko idą sobie zwyczajnie do bankomatu i chcą wypłacić swoje pieniądze to
    nie mogą.
    No ale zawsze można przecież powiedzieć, że był komunikat, tylko że te
    komunikaty jakoś tak nie wszyscy czytają z róznych zresztą przyczyn, co
    widać od czasu do czasu tutaj na grupie.
    Poza tym nie przemawia do mnie argument, że kiedyś przecież musi być
    konserwacja systemu, ze inaczej się nie da.
    Ja jak podpisywałem umowę z bankiem działającym w internecie, to robilem to
    sądząc że ten bank bedzie dostepny 24h/dobę.
    Niestety te konserwacje (bo trudno to nazwać jakimś szczególnym ulepszaniem
    systemu) zdarzają się co tydzień.
    Jakoś tak się nieszczególnie czuję, jak nie mogę wyplacić i mieć dostępu do
    własnych pieniędzy.
    Grzegorz

    PS
    I przestań wreszcie bronić tak ten mBank, bo wszyscy widzimy jak powoli
    zjeżdża dobijając do reszty.

  • 72. Data: 2002-02-01 17:36:32
    Od: <a...@p...onet.pl>

    No to zawrzało troszkę w mBanku, po niespodziewanym pojawieniu się informacji o
    wprowadzeniu 3 zet za kartę do e-maxa. Tak się głupio składa, że mnie też się
    bardziej podoba delfin na e-maxie i zawsze używałem tylko tej karty - zresztą
    tylko takową posiadam. No i co muszę otworzyć sobie e-kota i dostać nową
    karteczkę, a emaxową (dopiero co wznowioną) zamknąć. No i tworzę w ten sposób
    dodatkowy koszt :)) Ale mBanku - to na Twoje życzenie.

    Acha. Właśnie zamknąłem konto w in..nym banku. Niestety saldo mam
    nieodpowiednie. Bye Bye - bez żalu. Tak więc pozostały mi już tylko dwa banki.
    Jeden od trzymania kasy i wpłat i wypłat w oddziałach, a drugi - od ładnej
    karty i łatwych wypłat z bankomatów :))

    A może prezes Lachowski chciał na początku stworzyć taki LG-netBIS - tylko
    trochę mu się noga omskła???
    Swoją drogą Wasze komentarze radzę przesyłać bodajże na:
    s...@b...com.pl - może posłucha głosu ludu i zmieni co
    poniektóre decyzje???

  • 73. Data: 2002-02-02 00:27:21
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    >Troche pozno wlaczam sie do dyskusji, ale wydaje mi sie, ze caly 66-postowy
    >watek opiera sie na czyjes konfabulacji i dyskutujemy (-ecie) o polowaniu na
    >czarownice.
    >Moze by zapytac Wojbolana, albo kogos kompetentnego, co on na to i dopiero
    >wtedy rozprawiac nad przyszloscia mBanku, w ktorym BTW mam konto prawie od
    >poczatku mimo gorek i dolkow, na ktore kazda firma musi sie natknac (wiem, bo
    >mam wlasna :). Moze przynajmniej potwierdzi, albo zaprzeczy tym zmianom i
    >bedzie wreszcie o czym dyskutowac.

    Wojbolan juz dawno o tym pisal, ze moze tak byc, ale nie podawal kwoty:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=198
    36&t=19367

    ak

  • 74. Data: 2002-02-02 19:38:44
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Fri, 1 Feb 2002 13:32:30 +0100, "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Miałem Tico, więc poczułem się urażony ;-))
    >Tico jest tez dobrym samochodem :-))

    ale... nie-za-ladnym :-)))

    PGR

    PS. Specjalnie tak eufemistycznie napisalem, zeby cie juz bardziej nie
    urazic :-)

  • 75. Data: 2002-02-05 09:10:30
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    ulepszaniem
    > systemu) zdarzają się co tydzień.
    > Jakoś tak się nieszczególnie czuję, jak nie mogę wyplacić i mieć dostępu

    Ty jakiś dziwny jesteś ;-)))) Ale naprawdę masz prawo - nic mi do tego.

    > PS
    > I przestań wreszcie bronić tak ten mBank, bo wszyscy widzimy jak powoli
    > zjeżdża dobijając do reszty.

    Jak już pisałem. Mogę bronić Inteligo, Nordeę, LG, Lukasa itd. Każdy bank ze
    zdalnymi kanałami musi te kanały raz na jakiś czas wyłączać. Mimo wszystko w
    przypadku mBanku NIE JEST to 22/24 i tyle :-)

    K. Kowalski