  • 1. Data: 2002-01-31 10:53:20
    Temat: LGnet :-(
    Od: "JOHNNY" <j...@w...pl>

    Właśnie dostałem karte Maestro do rachunku LGnet :-)
    Zadzwonilem, zeby sobie aktywowac, wszystko fajnie ale... mila pani
    powiedziala, ze przyjela zgloszenie i karta bedzie aktywna... ZA 2 DNI!!!
    (za DWA dni).
    No niestety, nie popisali sie... W mBanku aktywowali od razu (zarowno do
    e-konta jak i do e-maxa).

    J. (troche zasmucony, ze nie bedzie mogl sobie przez dwa dni placic nowa
    karta :-( )

  • 2. Data: 2002-01-31 11:07:28
    Temat: Re: LGnet :-(
    Od: Wojciech Czapliński <t...@e...com.pl>

    Użytkownik "JOHNNY" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > e-konta jak i do e-maxa).
    >
    > J. (troche zasmucony, ze nie bedzie mogl sobie przez dwa dni placic nowa

    Tak przy okazji, na mojej maestro z LGnet nie ma hologramu. To normalne?

    Tarantoga

  • 3. Data: 2002-01-31 11:13:00
    Od: "JOHNNY" <j...@w...pl>

    >Tak przy okazji, na mojej maestro z LGnet nie ma hologramu. To normalne?

    Na mojej tez nie ma. Ale to chyba zalezy od banku. Na VE w KB tez nie
    mialem, a ne VE z PKO BP juz byl.

    J.

  • 4. Data: 2002-01-31 11:27:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Na mojej tez nie ma. Ale to chyba zalezy od banku. Na VE w KB tez nie
    > mialem, a ne VE z PKO BP juz byl.

    VE z KB ma juz hologram ;).

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 5. Data: 2002-01-31 13:37:38
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Zadzwonilem, zeby sobie aktywowac, wszystko fajnie ale... mila pani
    > powiedziala, ze przyjela zgloszenie i karta bedzie aktywna... ZA 2 DNI!!!

    To nie jest wina banku (w tym przypadku LG) tylko specyfika kart Maestro - taka
    sama zasada (dwa dni robocze do aktywacji) jest na przykład przy nowych kartach
    Maestro w Pekaosa

    > No niestety, nie popisali sie... W mBanku aktywowali od razu (zarowno do
    > e-konta jak i do e-maxa).

    No bo w mbanku są Visy (electron) a nie Maestro - a to zupełnie inny system
    rozliczeń (Visa International i Europay)

    > J. (troche zasmucony, ze nie bedzie mogl sobie przez dwa dni placic nowa
    > karta :-(  )

    Pozdrawiam,

  • 6. Data: 2002-02-03 17:40:01
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 31 Jan 2002 14:37:38 +0100, <p...@p...onet.pl> wrote:

    >To nie jest wina banku (w tym przypadku LG) tylko specyfika kart Maestro - taka
    >sama zasada (dwa dni robocze do aktywacji) jest na przykład przy nowych kartach
    >Maestro w Pekaosa

    Wybacz ale ROTFL.
    To wynika ze sposobu obslugi kart - przez posrednika (w tym wypadku
    Polcard) i braku onlienowego polaczenia miedzy bankiem a tym
    posrednikiem autoryzujacym karte.
    Tak samo moze byc na VE i kazdej innej karcie.
    W praktyce to te dwa dni to wiekszosci przypadkow to chyb troche na
    wyrost, zwykle powina juz dzialac nastepnego dnia.

    >No bo w mbanku są Visy (electron) a nie Maestro - a to zupełnie inny system
    >rozliczeń (Visa International i Europay)

    To absolutnie nie ma nic do rzeczy. mBank kiedys tez tak obslugiwal
    karty i nie dzialaly one zaraz po aktywacji.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl