  • 21. Data: 2002-01-31 13:45:44
    Temat: Re: Bojkot mBanku (długie)
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Tego raczej bym nie oczekiwal. Chyba ze ktos lubi zdradzac najwieksze
    tajemnice przedsiebiorstwa...
    pzd

  • 22. Data: 2002-01-31 13:46:41
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    > A czy ty masz strategię na dwa lata na swoje życie ?
    > Przeciż to fikcja.

    Inteligo uczciwie poinformowało iż wznawiane VE będą płatne. Też mogli o
    niczym nie mówić i nagle po dwóch latach - sorry, ale wiecie, koszty, nasze
    pensje itd - więc będziecie teraz bulić. Jednak potrafili uprzedić duuuużo
    wcześniej

    Amehat

  • 23. Data: 2002-01-31 13:48:37
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Amehat" <a...@a...net.pl> wrote in message
> [...]
    nasze
    > pensje itd - więc będziecie teraz bulić. Jednak potrafili uprzedić
    A gdzie Inteligo informowalo? Cos mi umknelo?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 24. Data: 2002-01-31 13:55:02
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > pensje itd - więc będziecie  teraz bulić. Jednak potrafili uprzedić duuuużo

    Gdzie tak poiformowali, bo nic nie widzę na ich stronie.

  • 25. Data: 2002-01-31 13:56:47
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > "Amehat" <a...@a...net.pl> wrote in message
    > nasze
    > duuuużo
    > A gdzie Inteligo informowalo? Cos mi umknelo?

    Stoi jak wół w TOiP :).
    Trzeba będzie wypowiedzieć konto przed upływem 2 lat i założyć nowe :).
    Gorzej gdy Inteligo to czyjeś podstawowe konto.

    Pozdrawiam
    -As-

  • 26. Data: 2002-01-31 14:06:48
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "Boban" <b...@t...onet.pl> wrote in message

    > BAH napisał(a):
    > W ekoncie jak nie masz tokena (30PLN za rok) to przelewy bezplatne via
    > net tylko na 10 rachunkow zdefiniowanych.

    Na przelewy do których ew. potrzebuje potwierdzeń (1 zł) wystarczy :-))
    a do innych zostaja LGnet i eKonto mBanku (na razie bez opłat)

    BAH

  • 27. Data: 2002-01-31 14:11:00
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    On Thu, 31 Jan 2002 14:48:37 +0100, "Pedroz" <p...@p...onet.pl> wrote:

    >"Amehat" <a...@a...net.pl> wrote in message
    >nasze
    >duuuużo
    >A gdzie Inteligo informowalo? Cos mi umknelo?

    Tez nic nie wiem, prosze o zrodlo informacji (jakis URL).

    a.

  • 28. Data: 2002-01-31 14:13:34
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > Stoi jak wół w TOiP :).
    > Trzeba będzie wypowiedzieć konto przed upływem 2 lat i założyć nowe :).
    > Gorzej gdy Inteligo to czyjeś podstawowe konto.
    Hmm... Faktycznie.
    http://www.inteligo.pl/oferta/ile-to-kosztuje2.html
    Wznowienie karty 0,99 / mies

    :(

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 29. Data: 2002-01-31 14:13:55
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    >przestaną. W końcu jak to napisał WojBol nikt nie obiecywał że karty będą
    >darmowe. A może i e-konto obciążymy. A może by tak wprowadzić opłaty za

    Jak to nie obiecywal, skoro obiecywal:

    Z dokumentu :Nasza filozofia dzialania" na www.mbank.com.pl:

    Nasi klienci moga oczekiwac ze mbank:

    oferuje wyjątkowo wysokie oprocentowanie oszczędności na rachunku
    eMAX

    zapewnia wspaniałe warunki oprocentowania dla środków zgromadzonych
    na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym eKonto

    nie pobiera opłat za prowadzenie rachunku oszczędnościowego
    i konta osobistego oraz wypłaty gotówki z wybranej sieci bankomatów

    wydaje podstawowe karty płatnicze Visa za darmo

    nigdy nie wprowadzi swoich klientów w błąd, stosując
    skomplikowany system prowizji i opłat

    jest dostępny 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu z dowolnego
    miejsca w Polsce i na świecie

    zatrudnia zespół zaangażowanych ludzi, których najważniejszym zadaniem
    jest służyć klientom

    a.

  • 30. Data: 2002-01-31 14:15:37
    Od: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl>

    Użytkownik "Boban" <b...@t...onet.pl> napisał...

    > Z dokumentu :Nasza filozofia dzialania" na www.mbank.com.pl:
    > Nasi klienci moga oczekiwac ze mbank:

    [...]
    > wydaje podstawowe karty płatnicze Visa za darmo
    >
    > nigdy nie wprowadzi swoich klientów w błąd, stosując
    > skomplikowany system prowizji i opłat

    No, to troche zabolalo w kontekscie dzisiejszej dyskusji... :-(

    --
    Tomek Tatar