  • 1. Data: 2002-01-31 11:22:19
    Temat: Bojkot mBanku (długie)
    Od: <a...@p...onet.pl>

    No i jak tam szczęśliwi posiadacze e-maxów, koniec bajki 3 złocisze za
    użytkowanie karty do rachunku przyjdzie Wam wybulić już od 1 marca. Macie
    jeszcze czas, załóżcie e-konto i rezygnujcie z e-maxa. W czerwcu można będzie
    jeszcze wprowadzić opłatę za korzystanie z konta i już możemy sprzedać mBank z
    przeogromnym zyskiem.
    Posiadacze kont w mBanku, istnieje jedna, jedyna możliwość zmuszenia mBanku do
    zmian na naszą korzyść. Jak? Wystarczy wypłacić wszystkie pieniążeczki i już,
    albo mBank zbankrutuje, albo zagoni pazerne Accenture do roboty i wprowadzą
    szybko poprawki. Bo na razie to tylko przymierzają się do wprowadzenia konta
    firmowego, które będzie dokładną kopią konta z MULIbanku - czyli zero rewelacji
    i dużo opłat. Mało tego rachunek firmowy w MULI jest lekko niedorobiony, i
    klienci w mB również będą nań flugać namiętnie. Ale nie stresujcie się Banki są
    po to aby przynieść zysk akcjonariuszom, a nie posiadaczom kont. W końcu
    wszyscy jesteśmy klientami wrzucającymi kaszkę do kieszeni nie Belki (jak
    wszyscy sądzą) ale prezesów - np. Kostrzewy czy Lachowskiego. A oni (co
    zrozumiałe) kierują się tylko zyskiem.
    Ponieważ nic tak nie boli jak cios w kieszeń wzywam klientów do bojkotu i
    wycofania pieniędzy ot tak na tydzień. Ogłaszam konkurs Zero depozytów w
    mBanku - główna nagroda - wyjazd za własne pieniądze do koziej wólki. Ponieważ
    większość z nas i tak ma konta w innych instytucjach wirtualno-oddziałowych
    przelanie kaszki nie jest więc problemem. Do komputerów zatem i niech mBank się
    zmieni albo zginie. Zegar tyka, niech więc jutro zacznie tykać dwa razy
    szybciej - tak szybko jak zaczną bić serducha nierobów z ACC i marketingowców
    czy też produktowców w mBanku. Pamiętajcie im mniej pieniędzy w banku tym
    szybciej należy spodziewać się zmian.
    Acha i wszystkie bałwochwalcze rady typu - nie chcesz to nie trzymaj tu
    pieniędzy można sobie darować. CHCĘ trzymać pieniądze w mBanku - ale niech
    mBank będzie tak jak w założeniu m(obilny)Bank, a nie m(arny)Bank.

  • 2. Data: 2002-01-31 11:45:26
    Temat: Re: Bojkot mBanku (długie)
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    > No i jak tam szczęśliwi posiadacze e-maxów, koniec bajki 3 złocisze za
    > użytkowanie karty do rachunku przyjdzie Wam wybulić już od 1 marca. Macie

    3 zlote za elektrona ?? hi hi
    no to ja juz widze jakie oni oplaty do konta firmowego wywala :-))
    ten bank zaczyna byc najdrozszym
    :-9

> [...]
    > wycofania pieniędzy ot tak na tydzień. Ogłaszam konkurs Zero depozytów w
    > mBanku - główna nagroda - wyjazd za własne pieniądze do koziej wólki.

    taki bojkot bylby calkiem calkiem niezly, ale ilu klientow mbanku czyte te
    liste ? a ponadto mylisz sie ze wszyscy maja lilka kont inetowych, niestety
    takich mobilnych userow jest niewielu :-(

  • 3. Data: 2002-01-31 11:45:35
    Od: "Artur K." <a...@p...com>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > No i jak tam szczęśliwi posiadacze e-maxów, koniec bajki 3 złocisze za
    > użytkowanie karty do rachunku przyjdzie Wam wybulić już od 1 marca.

    A skąd to wiesz ?

  • 4. Data: 2002-01-31 11:51:28
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

> [...]
    będzie
    > jeszcze wprowadzić opłatę za korzystanie z konta i już możemy sprzedać

    Mozna wiedziec skad pochodza te informacje? Jezeli to prawda, ze 3zl/mies za
    karte do emaxa, to trzeba juz skladac rezygnacje.

  • 5. Data: 2002-01-31 12:01:46
    Od: Boban <b...@t...onet.pl>

    a...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > jeszcze czas, załóżcie e-konto i rezygnujcie z e-maxa. W czerwcu można będzie

    A to problem wielki bo ja do emaxa karty nie mam i nie chce miec :)

    Marek

  • 6. Data: 2002-01-31 12:04:00
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > A skąd to wiesz ?
    Przesławny list W.B. na cybercaffe w którym punktuje on zmiany.
    Nie musze pisać, że zmiany na gorsze, bo jakoś tak nie uwierzyłem jego
    zapewnieniom, że będzie lepiej.
    Grzegorz
    PS
    A wycofanie pieniążków proponuję właśnie 1 marca, co miałoby większą wymowę.

  • 7. Data: 2002-01-31 12:12:43
    Od: wopi1 <w...@w...pl>

    Boban wrote:

    > A to problem wielki bo ja do emaxa karty nie mam i nie chce miec :)
    >
    > Marek

    I słusznie. Może mBank chce w ten sposób wymusić taki sposób
    wykorzystania kont jak Bozia przykazała, czyli eKonto do rozliczeń
    bieżących a eMax dla lokat, wtedy karta dla eMaxa jest niepotrzebna, a
    wręcz może być szkodliwa.
    pzdr

  • 8. Data: 2002-01-31 12:19:45
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości

    > Przesławny list W.B. na cybercaffe w którym
    punktuje on zmiany.

    Ale tam, OIMPNM, nie padły zadne konkretne kwoty
    np. te 3 zł za emaxa.

    Sark

  • 9. Data: 2002-01-31 12:21:37
    Od: Arkadiusz Ryćkowski <a...@a...net>

    Dnia 01/31/02 13:12, Użytkownik wopi1 napisał:

> [...]
    > wykorzystania kont jak Bozia przykazała, czyli eKonto do rozliczeń
    > bieżących a eMax dla lokat, wtedy karta dla eMaxa jest niepotrzebna, a

    Może to kiepski powód ale mi karta emaxowa bardziej się podoba i jej używam

    Arek

  • 10. Data: 2002-01-31 12:21:45
    Od: "Sław" <k...@i...pl>

    "Może mBank chce w ten sposób wymusić taki sposób (...) czyli eKonto do
    rozliczeń bieżących a eMax dla lokat..."

    To ma sens. Ale czy właśnie tym kierują się w mBanku?

    --
    Pozdrowienia
    Sław

    k...@i...pl