  • 1. Data: 2002-01-31 10:10:17
    Temat: www.mbank.pl i inne nagrody
    Od: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl>

    Z http://www.mbank.com.pl/aktualnosci.pl

    "mBank otrzymał wyróżnienie w drugiej edycji Konkursu Teraz
    Internet 2002 w kategorii na najlepsze serwisy internetowe."

    Ogladam sobie dyplom, a tam nagroda dla www.mbank.pl. Sprawdzam
    ten adres w przegladarce, a ta przenosi mnie na www.portal.pl. Czy
    organizatorzy konkursu nie znaja adresu wyroznianego serwisu? Kojarzy
    im sie, ze wszystkie polskie dot-com'y maja adres www.costamcostam.pl?

    "mBank został laureatem dorocznej nagrody Gazety Giełdy
    PARKIET w katgorii na Najciekawszy nowy produkt finansowy
    2001 roku , otrzymując tym samym statuetkę Byka i Niedźwiedzia."

    Pewnie sie czepiam, ale na tej podpisie tej statuetki widze odstep
    w "m Bank". Ehhh...

    --
    Tomek Tatar

  • 2. Data: 2002-01-31 10:49:24
    Temat: Re: www.mbank.pl i inne nagrody
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > 2001 roku , otrzymując tym samym statuetkę Byka i Niedźwiedzia."
    >
    > Pewnie sie czepiam, ale na tej podpisie tej statuetki widze odstep

    Tak to bywa z pionierami. Może za pare lat ...

    Pozdrawiam
    -As-

  • 3. Data: 2002-01-31 11:08:35
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    To dodam jeszcze coś od siebie :)))))))
    Nagroda EFFIE 2001

    http://www.cafe.mbank.com.pl/med7.html
    http://www.cafe.mbank.com.pl/med8.html

    "Ludzi i pieniądze traktujemy poważnie" :)))))))))

    a np. tutaj:
    http://info.mbank.com.pl/reklamy/billboard1.jpg

    Lub tutaj:
    http://info.mbank.com.pl/reklamy/batman45.mpg

    Jest że "Ludzi i pieniądze traktujemy serio" a nie poważnie.

    Kamil
    c...@h...pl

  • 4. Data: 2002-01-31 11:16:48
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Lub tutaj:
    > http://info.mbank.com.pl/reklamy/batman45.mpg
    >
    > Jest że "Ludzi i pieniądze traktujemy serio" a nie poważnie.

    A może ta kampania rzeczywiście się nazywała "... poważnie", a poszczególne
    bilboardy w "... serio" :).

    Pozdrawiam
    -As-

  • 5. Data: 2002-01-31 11:30:00
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "camokiller"

    > http://www.cafe.mbank.com.pl/med8.html
    > "Ludzi i pieniądze traktujemy poważnie" :)))))))))

    > http://info.mbank.com.pl/reklamy/billboard1.jpg
    > Jest że "Ludzi i pieniądze traktujemy serio" a nie poważnie.

    a widzial ktos z was plakat z haslem "czy stać cię na inny bank"
    jak tam od razu powiedzialem, ze stac mnie
    ale ci co maja rachunki w mBanku powinni sie czuć nieprzyjemnie
    ogladajac taka reklame swojego ulubionego banku
    - czy maja sobie odpowiedziec:
    "trudno, nie stać mnie i dlatego zostanę w mBanku"
    *** blad ***
    PS - może mi ktoś wytłumaczy intencje takiej reklamy
    - czy ją też mBank przechowuje na swoich stronach?

  • 6. Data: 2002-01-31 11:37:50
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > PS - może mi ktoś wytłumaczy intencje takiej reklamy
    > - czy ją też mBank przechowuje na swoich stronach?

    Wszystkie swoje reklamy umieszczają tutaj:

    http://info.mbank.com.pl/reklama.html

    , ale strona nie jest zbyt często aktualizowana (ostanie reklamy jakie tam
    widziałem to gdzieś tak październik-listopad 2001)

    Kamil
    c...@h...pl

  • 7. Data: 2002-01-31 12:00:16
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "camokiller"
    > Wszystkie swoje reklamy umieszczają tutaj:
    >
    > http://info.mbank.com.pl/reklama.html

    to byl bilbord w stylu ostatnich trzech, ale go nie pokazuja
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-02-03 17:35:04
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 31 Jan 2002 12:30:00 +0100, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

> [...]
    >ogladajac taka reklame swojego ulubionego banku
    >- czy maja sobie odpowiedziec:
    >"trudno, nie stać mnie i dlatego zostanę w mBanku"

    Jestes na 100% pewnien, ze to byl mBank ? Nigdy reklamy mB z takim
    haslem nie widzialem, a ostatnio dokladnie takiego uzywa w swoich
    reklamach Millennium.
    Na szczescie mnie tez stac na inne banki (w tym mBank oczywiscie)
    :-)).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 9. Data: 2002-02-04 14:56:01
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski"

    > Jestes na 100% pewnien, ze to byl mBank ? Nigdy reklamy mB z takim
    > haslem nie widzialem, a ostatnio dokladnie takiego uzywa w swoich
    > reklamach Millennium.

    na 100% - duzy bilboard stal (juz go nie ma) w W-wie przy Zwirki i Wigury
    przed CarSerwis-em w kierunku "na lotnisko". Sprawdzałem go parę razy żeby
    nic nie przekręcic bo tak idiotycznego hasla nie widzialem.
    Szukałem takich samych w innych miejscach ale nie znalazlem
    *** blad ***

  • 10. Data: 2002-02-07 06:35:58
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "blad" <b...@W...pl> (news:a3m7e1$2pt$1@news.tpi.pl):
    > na 100% - duzy bilboard stal (juz go nie ma) w W-wie przy Zwirki i Wigury
    > przed CarSerwis-em w kierunku "na lotnisko". Sprawdzałem go parę razy żeby
    > nic nie przekręcic bo tak idiotycznego hasla nie widzialem.

    No nie za mądre jest też to hasło: "mBank. ten bank i żaden inny".

    Bo przecież wiadomo, że właśnie inny też jest potrzebny.