  • 21. Data: 2002-03-26 13:13:50
    Temat: Re: BZ WBK + Microsoft
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Artur O."
    > Banki musza polegac na sprawdzonych i pewnych rozwiazaniach. To co
    darmowe
    > nigdy nie jest dobre. W parlamencie czas nie jest tak istotny, klient nie
    > stoi przy okienku. Jak cos padnie nic sie nie stanie.

    z tym darmowym to sie zgadzam - potem wiekszosc problemow dotyczy takiego
    darmowego banku ;-)))

    a w banku to ja jestem za unixem
    *** blad ***

  • 22. Data: 2002-03-26 13:18:44
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 26, 2002 at 02:03:00PM +0100, Artur O. wrote:

    > A jaka masz alternatywe ?
    > Linux ktory ma same dziury przez nikogo nie dokumentowane ?

    He, he ;-)

    > Banki musza polegac na sprawdzonych i pewnych rozwiazaniach. To co darmowe
    > nigdy nie jest dobre. W parlamencie czas nie jest tak istotny, klient nie
    > stoi przy okienku. Jak cos padnie nic sie nie stanie.

    Gdzie Ty zyjesz? Na jakiej podstawie twierdzisz ze cos za co
    zaplaciles jest sprawdzonym i pewnym rozwiazaniem?

    O kwestii jak bardzo sprawdzone jest to oprogramowanie, istniejace
    pojedyncze lata, nie bede wnikal ;-)

    --

    --w

  • 23. Data: 2002-03-26 13:40:23
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > jak sie nie umie skonfigurowac to przewaznie dziala.

    masz racje
    tylko mnie zastanawia jak to bedzie z obsluga takiego konta - bo teraz nie
    moge zrobic przelewow nie denerwujac sie za pomoca misia, wlaczam szkape -
    wyglada to okropnie bo sie wsio rozjezdza - za to dziala za kazdym razem
    wiec jesli wbk chce stawiac na microsoft - to niech najpierw poprawi cos w
    tej swojej aplikacji bzwbk24

    ania

  • 24. Data: 2002-03-26 16:49:07
    Od: "B.K." <b...@b...gnet666.pl>

    "Artur O." <r...@w...pl> wrote in message news:a7prdv$j43$1@news.tpi.pl...

    > System transakcyjny zapewne bedzie niezmieniony czyli pewnie Unix +
    Oracle.
    > "Wszystkie zasoby" oznacza stacje klienckie ktore z systemem tramsakcyjnym
    > moga sie laczyc poprzez telnet, zaden problem.

    Jasne... przez telnet...

    > Dziala to nawet pod Windows.
    > Natomiast SMS Microsoftu to rzecz absolutnie rewelacyjna.
    > Umozliwia na przyklad obejrzenie ekranu i przejecie myszki pani ksiegowej
    > poprowadzenie jej "za raczke". I nie trzeba do niej leciec, nie trzeba jej
    > nawet znac.
    > Nie trzeba wiedziec nawet gdzie ona jest.
    > LINUX tego nie suportuje.

    Kolega nowy jak widze?

    B.K.
    remove 666 from my address - usun 666 z mojego adresu

  • 25. Data: 2002-03-26 20:53:59
    Od: Bartec <b...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > nawet znac.
    > Nie trzeba wiedziec nawet gdzie ona jest.

    a guzik! jesli znasz produkt dawnego lab-a AT&T VNC to ma juz wersje na
    linuksa. Uzywam tego nawet na wolnych laczach, ale tylko do zdalnego
    dostepu do cudzego kompa. W MsSMS to jest aktycznie ale nie dziala tak
    szybko i nie zajmuje tylko 4MB po instalacji. To tyle nie na temat!

    pzd
    bartec

  • 26. Data: 2002-03-26 22:01:48
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > a guzik!
    =)

  • 27. Data: 2002-03-27 07:36:46
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Bartec" <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dostepu do cudzego kompa. W MsSMS to jest aktycznie ale nie dziala tak
    > szybko i nie zajmuje tylko 4MB po instalacji. To tyle nie na temat!

    Znam VNC. Wykorzystuje jakas dziure w zabezpieczeniach samemu bedac wielka
    dziura.
    Jesli instalujesz to u siebie narazasz swoja siec na powazne
    niebezpieczenstwo.

    AO

  • 28. Data: 2002-03-27 08:48:47
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "ania" <a...@e...pl_#@!%> wrote in message

> [...]
    > wiec jesli wbk chce stawiac na microsoft - to niech najpierw poprawi cos w

    Przepraszam, ale szkapa technologia jest troche do tylu.

  • 29. Data: 2002-03-27 08:49:41
    Temat: OT: Re: BZ WBK + Microsoft
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    <s...@i...pl> wrote in message news:a7ppse$6tt$1@news.tpi.pl...
    > Jak sie nie umie skonfigurowac to _w_ogole_ nie dziala.

    Podtrzymuje swoja teze. U mnie w firmie exchange jest wykorzystywany
    intensywnie i sie nie wali nic.

  • 30. Data: 2002-03-29 08:06:46
    Temat: Re: Re: BZ WBK + Microsoft
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Podtrzymuje swoja teze. U mnie w firmie exchange jest wykorzystywany
    > intensywnie i sie nie wali nic.

    Potwierdzam. Uwazam ze jest to jeden z bardziej udanych produktow
    Microsoftu.
    Czego o kliencie czyli Outlooku powiedziec nie mozna.
    Musze przyznac takze ze zastosowany u nas do niego hardware HP budzi
    szacunek.

    AO