  • 1. Data: 2002-03-25 20:08:55
    Temat: Cudza korespondencja z Banku
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Wlasnie dostalem odmowną odpowiedz na moj wniosek o zwiekszenie limitu na
    karcie kredytowej. Marketingowe bzdury - pisze tak bo w tej samej kopercie
    znalazlem identyczna odpowiedz tylko ze do Klienta z drugiego konca Polski (z
    jego danymi)

    Macie jakies sugestie?
    Moze jakies Stowarzyszenie 'Zastanow sie 2x zanim powiesz NIE' ? :-)

  • 2. Data: 2002-03-25 20:15:16
    Temat: Re: Cudza korespondencja z Banku
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    r...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > znalazlem identyczna odpowiedz tylko ze do Klienta z drugiego konca Polski (z

    1. skontaktować się z tą osobą
    2. podac do sądu
    3. odszkodowaniem się podzielić.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 3. Data: 2002-03-25 20:15:25
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > jego danymi)
    >
    > Macie jakies sugestie?
    > Moze jakies Stowarzyszenie 'Zastanow sie 2x zanim powiesz NIE' ? :-)

    Jaki to bank?

  • 4. Data: 2002-03-25 20:37:55
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > Jaki to bank?

    Ej, no nie bez powodu pominalem nazwe banku... nie chce odpowiedzi stronniczej
    czy tez przeksztalcenia sie tego watku w dyskusje o wyzszosci jednego nad
    drugim bo nie o to mi chodzi

    I tak b.malo bankow wydaje karty KREDYTOWE w naszym kraju

  • 5. Data: 2002-03-25 20:50:48
    Od: "minik" <m...@m...net>

    To prosze o info na maila m...@m...net =)

  • 6. Data: 2002-03-26 12:21:24
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > drugim bo nie o to mi chodzi
    >
    > I tak b.malo bankow wydaje karty KREDYTOWE w naszym kraju

    czyżby znowu citibank ? :)))))))))))))))))

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 7. Data: 2002-03-26 21:22:28
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > czyżby znowu citibank ? :)))))))))))))))))

    No o tym sing-banku bym juz Wam nie zanudzal.

    Widze ze doczekalem sie jednej konkretnej odpowiedzi (dziekuje Autorowi)
    i chyba wiecej z Was nie uda mi sie wycisnac...

    a chodzilo o Centrum Wsparcia Biznesu BZ WBK Poznan (co to za nazwa????)
    Dwa pisma Pani Manager ds. Obslugi i Reklamacji. Swoja droga albo
    "Customer Manager" albo "Menadżer ds Obslugi" - inne kombinacje to idiotyzm
    zupelny. Proponuje wpisywac Managier (od slynnego swietego "pajgera")

  • 8. Data: 2002-03-26 21:45:13
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > "Customer Manager" albo "Menadżer ds Obslugi" - inne kombinacje to
    idiotyzm
    > zupelny. Proponuje wpisywac Managier (od slynnego swietego "pajgera")

    dlaczego nie mowi sie "kompiuter" bo trzebaby bylo mowic "diupa" ;)