  • 1. Data: 2002-03-25 21:41:32
    Temat: VC z PeKaO???
    Od: "Kuba Szajnar" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam kilka pytan dotyczacych VC. Jak moge wplacac kase na te karte i jak moge
    z niej wybierac. Wie ktos moze ile kosztuje rocznie ta karta bo sobie
    zapomnialem.

    PZDR KUBA

  • 2. Data: 2002-03-25 22:00:32
    Temat: Re: VC z PeKaO???
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Kuba Szajnar" <k...@p...onet.pl> writes:

    > Mam kilka pytan dotyczacych VC. Jak moge wplacac kase na te karte

    Gotowka w kasie albo przelewem. A jak chcialbys?

    > i jak moge z niej wybierac.

    Dokonujac zakupow w sklepie, w bankomatach, w kasie. A jak...?

    > Wie ktos moze ile kosztuje rocznie ta karta bo sobie zapomnialem.

    40 zl.

    MJ

  • 3. Data: 2002-03-26 07:34:35
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > z niej wybierac. Wie ktos moze ile kosztuje rocznie ta karta bo sobie

    wpłata jak na normalny rachunek (przy okienku, przelew)
    wybrać w bankomacie,kasie banku,sklepie
    opłata roczna $10