  • 11. Data: 2002-03-26 09:54:31
    Temat: Re: BZ WBK + Microsoft
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:20020326091842.GB30809@diuna.pingwin.waw.pl...
    > Znacznie gorsze natomiast jest to ze instytucja sie tym chwali, tak
    > jakby bylo to z jakis powodow strasznie rewolucyjne.

    To jest press release, tu się informuje o tym, że prezes przybił piątkę
    z kolegą z innego banku. Nikt nie pisze, że to rewolucyjne, po prostu
    podaje do wiadomości.

    --
    K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
    private velvet animal oldsmobile mind

  • 12. Data: 2002-03-26 10:00:14
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 26, 2002 at 10:54:31AM +0100, Konrad Brywczyński wrote:

    > To jest press release, tu się informuje o tym, że prezes przybił piątkę
    > z kolegą z innego banku. Nikt nie pisze, że to rewolucyjne, po prostu
    > podaje do wiadomości.

    OK, przyznaje ze mozna tak na to patrzec. Jednak moje subiektywne i
    zdecydowanie nie obojetne spojrzene mowi mi ze obie strony traktuja to
    jak sukces ktorym nalezy sie podzielic ze swiatem.

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-03-26 10:55:15
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    > OK, przyznaje ze mozna tak na to patrzec. Jednak moje subiektywne i
    > zdecydowanie nie obojetne spojrzene mowi mi ze obie strony traktuja to
    > jak sukces ktorym nalezy sie podzielic ze swiatem.

    To dość proste: firmy podpisują kontrakt na dużą sumę, więc ogłaszają
    to wszem i wobec. Gdyby za parę mln $ BZWBK kupił w firmie Kwiatek
    marchewkę, to też by się tym pochwalili.

    --
    Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
    k...@b...tk Stranded in my mind

  • 14. Data: 2002-03-26 12:04:11
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    <s...@i...pl> wrote in message news:a7p7g6$p4c$1@news.tpi.pl...
    > Strach tam teraz miec konto. Co to za bank, ktory swoj system opiera na
    > rozwiazaniu, ktore _przewaznie_ dziala...

    jak sie nie umie skonfigurowac to przewaznie dziala.

  • 15. Data: 2002-03-26 12:33:15
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    > Co nie znaczy ze trzeba tam stawiac ms. W moim rozumieniu, stawianie w
    > takich miejscach ms jest o tyle nieuzasadnione ze kosztuje to drogo i
    > posiada bardzo duzo dobrze udokumentowanych dziur.

    Dobrze wiesz, że nie o to chodzi :-))) Po prostu śmieszy mnie podniecanie
    się, że w WBK będzie prawie wszystko na Windows - tak jak by to było coś
    wyjątkowego dla banku albo innej dużej firmy.
    Czy klienci innego banku powinni czuć się rozczarowani (może jeszcze powinni
    zamykać konta) gdyby dowiedzieli się, że w ich banku używa się Worda???
    Paranoja i marudzenie.

    K. Kowalski

  • 16. Data: 2002-03-26 12:34:22
    Od: s...@i...pl

    Jak sie nie umie skonfigurowac to _w_ogole_ nie dziala.

  • 17. Data: 2002-03-26 12:49:45
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:87adswusjc.fsf@pitagoras.odkryta.local...
    > "minik" <m...@m...net> writes:
    >

    > Hi, hi, pamiętam jak pracowałem w <pewna-duża-firma-telekomunikacyjna>
    > i zrobiono serwer Exchange dla wszystkich pracowników mających dostęp
    > do komputera. Fajnie się otwierała książka adresowa ale najfajniejsze
    > były życzenia świąteczne które spora część pracowników wysyłała do
    > wszystkich adresatów z tej książki.

    Tak, tak.
    Naszej poczty wszyscy nam zazdroszcza :-)
    Nawet w Prokomie jada na Lotusie i ccMail he he he
    A co do rozsylania zyczen to niestety sprawa zostala ukrocona.
    Nie mozna dac wiecej niz 20 odbiorcow a do grup moga wysylac tylko
    uprawnienie :-(

    AO

  • 18. Data: 2002-03-26 12:53:13
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 26, 2002 at 01:33:15PM +0100, Krzysztof Kowalski wrote:

> [...]
    > zamykać konta) gdyby dowiedzieli się, że w ich banku używa się Worda???

    ... do skladania misiecznego zestawienia transakcji? Ja bym sie czul.

    > Paranoja i marudzenie.

    Dzialania zachowawcze ;-)

    --

    --w

  • 19. Data: 2002-03-26 13:00:20
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy chodzi tylko o system biurowy? Z przytoczonego fragmentu wcale to
    > nie wynika.
    > "Do zarzdzania wszystkimi zasobami w sieci komputerowej bdzie
    > wykorzystywany Microsoft System Management Server"
    > Jak wszystkie zasoby to wszystkie... Nawet jak sam system transakcyjny
    > bedzie sprawny, to "infrastruktura" moze go skutecznie polozyc.

    System transakcyjny zapewne bedzie niezmieniony czyli pewnie Unix + Oracle.
    "Wszystkie zasoby" oznacza stacje klienckie ktore z systemem tramsakcyjnym
    moga sie laczyc poprzez telnet, zaden problem.
    Dziala to nawet pod Windows.
    Natomiast SMS Microsoftu to rzecz absolutnie rewelacyjna.
    Umozliwia na przyklad obejrzenie ekranu i przejecie myszki pani ksiegowej i
    poprowadzenie jej "za raczke". I nie trzeba do niej leciec, nie trzeba jej
    nawet znac.
    Nie trzeba wiedziec nawet gdzie ona jest.
    LINUX tego nie suportuje.

    AO

  • 20. Data: 2002-03-26 13:03:00
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

> [...]
    > takich miejscach ms jest o tyle nieuzasadnione ze kosztuje to drogo i
    > posiada bardzo duzo dobrze udokumentowanych dziur.

    A jaka masz alternatywe ?
    Linux ktory ma same dziury przez nikogo nie dokumentowane ?

    > Znane sa przypadki kiedy bundestag przechodzi na free soft, wlasnie ze
    > wzgledu na cene. Rozumiem ze banki _stac_ na to aby sobie fundowac
    > drogie rozwiazania.

    Banki musza polegac na sprawdzonych i pewnych rozwiazaniach. To co darmowe
    nigdy nie jest dobre. W parlamencie czas nie jest tak istotny, klient nie
    stoi przy okienku. Jak cos padnie nic sie nie stanie.

    AO