  • 1. Data: 2002-03-25 18:18:04
    Temat: Inteligo i ich promocja...
    Od: "Gregry" <g...@p...onet.pl>

    Po pierwsze witam wszytkich, bo jestem tu po raz pierwszy.

    Wydaje mi sie, ze ten temat byl juz walkowany na grupie wiele razy, ale
    zaryzykuje. Jak oceniacie promocje Inteligo? Dziala to faktycznie? Pytam, bo
    od pewnego czasu myslalem o zalozeniu tam konta, a jezeli moglbym sie przy
    okazji pobawic i zarobic pare zlotych, to tez by nie zaszkodzilo.

    Wiec dwa krotkie pytania:

    Jakie macie doswiadczenia z promocja krag przyjaciol?

    Jak Inteligo wypada w konkurencji z mBankiem?

    Gregry

  • 2. Data: 2002-03-25 18:18:33
    Temat: Re: Inteligo i ich promocja...
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Wiec dwa krotkie pytania:
    >
    > Jakie macie doswiadczenia z promocja krag przyjaciol?

    ...pozytywne;

    > Jak Inteligo wypada w konkurencji z mBankiem?

    ...negatywnie - opłaty za niektóre usługi (np. przelew, bankomaty)

  • 3. Data: 2002-03-25 19:01:58
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Gregry" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wiec dwa krotkie pytania:
    > Jakie macie doswiadczenia z promocja krag przyjaciol?

    Płacą.

    > Jak Inteligo wypada w konkurencji z mBankiem?

    Do różnych celów, ale ogólnie pozytywnie. Tylko trzeba być świadomym, że
    nie jest bezpłatny. Strona wolno chodzi przez modem (chyba że coś zmienili
    w ostatnim czasie).

    --
    Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
    k...@b...tk Stranded in my mind

  • 4. Data: 2002-03-25 22:35:00
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a b...@w...pdi.net napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Płacą.

    Raczej płacili, chyba że jest kolejna edycja???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji
    Tylko że politycy go osiągają tuż po wyborach"