  • 11. Data: 2005-06-06 21:49:56
    Temat: Re: BPH - czy warto ?
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 06 Jun 2005 22:04:51 +0200,
    osoba podpisana: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>
    napisała:
    [...]
    > Dokładnie. Mam nadzieję że ktoś (BPH) wyciągnie z tego wnioski i
    > przeprwadzą jakąś kampanię "uświadamiającą".
    Najprostsza: wyłączyć opcję trzymania klucza na serwerze.
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/aster.xhtml#f4y
    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 12. Data: 2005-06-06 22:21:27
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Kamil Jonca napisał(a):
    > Najprostsza: wyłączyć opcję trzymania klucza na serwerze.

    NAjskuteczniejsza, aczkolwiek byłby problem z korzystaniem ze stanowisk
    internetowych w oddziałach (brak stacji dysków/cd/dvd/usb).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 13. Data: 2005-06-06 22:47:56
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 07 Jun 2005 00:21:27 +0200, Marcin Nowakowski
    <m...@U...net.pl> wrote:

    >NAjskuteczniejsza, aczkolwiek byłby problem z korzystaniem ze stanowisk
    >internetowych w oddziałach (brak stacji dysków/cd/dvd/usb).

    Tak wlasnie sie zastanawiam - czy ktokolwiek z tego korzysta???
    Ile osob dziennie na oddzial statystycznie? Jedna dziesiata???

  • 14. Data: 2005-06-06 22:48:31
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 06 Jun 2005 22:30:00 +0200, Marcin Nowakowski
    <m...@U...net.pl> wrote:

    >Poniekąd wygodniejsze i to chyba jedyna zaleta:)

    Nie, nie. Chodzilo o cos innego. To bylo cos w stylu: serwery banku sa
    lepiej chronione, nikt z nich klucza nie wykradnie...

  • 15. Data: 2005-06-06 23:57:48
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@U...net.pl> napisał w
    wiadomości news:d82i5a$im8$6@news.dialog.net.pl...

    > NAjskuteczniejsza, aczkolwiek byłby problem z korzystaniem ze stanowisk
    > internetowych w oddziałach (brak stacji dysków/cd/dvd/usb).
    >
    > --

    Ale nikt nie zabrania posiadania więcej niż jednego klucza - i np jeden
    klucz lokalnie dla transakcji w domu a jeden na serwerze banku dla
    transakcji w oddziale

    Darek

  • 16. Data: 2005-06-07 04:44:39
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 7 Jun 2005 01:57:48 +0200,
    osoba podpisana: Darek <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>
    napisała:
    [...]
    > Ale nikt nie zabrania posiadania więcej niż jednego klucza - i np jeden
    > klucz lokalnie dla transakcji w domu a jeden na serwerze banku dla
    > transakcji w oddziale
    Ooo, jesteś pewien ? bo w Takim ING się nie da (chyba).

    ATSD. Liczenie sobie 5 PLN za wymiane klucza to ....
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/aster.xhtml#f4y
    "Uchodzic za idiote w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
    [Georges Courteline]

  • 17. Data: 2005-06-07 05:33:24
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > [...]
    > Ooo, jesteś pewien ? bo w Takim ING się nie da (chyba).
    >
    > ATSD. Liczenie sobie 5 PLN za wymiane klucza to ....

    Dyskusja toczyła się wokół BPH - tam nie ma takiej opłaty i istnieje
    możliwość posiadania więcej niż jeden klucz

    Darek

  • 18. Data: 2005-06-07 06:44:30
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Piotr Gralak said the following On 2005-06-07 00:48:
    [...]

    > Nie, nie. Chodzilo o cos innego. To bylo cos w stylu: serwery banku sa
    > lepiej chronione, nikt z nich klucza nie wykradnie...
    Mi się też coś takiego kojarzy. CO prawda w kontekście ING.
    KJ

    --
    Siłownie, sprzęt sportowy http://strony.aster.pl/kjonca/aster.xhtml#f4y
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 19. Data: 2005-06-07 07:30:43
    Od: "dan (dj74)" <d...@j...remove.it.tlen.pl>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > A co jest kiepskiego w kluczu?

    każde zabezpieczenie opierające się na stałym elemencie (klucz, hasło,
    dwa hasła, 5000 haseł) nie jest dobrym zabezpieczeniem

    dobrym zabezpieczeniem są hasła jednorazowe/token

    --
    pozdrawiam TPSA PAPA -> http://voip.pomocnik.com
    Daniel PRASA -> http://pomocnik.com/prasa

    ^#&#@!..7^ sig kernel panic: sig kernel says: sig full, no space left

  • 20. Data: 2005-06-07 07:48:20
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    dan (dj74) said the following On 2005-06-07 09:30:
    [..]

    > każde zabezpieczenie opierające się na stałym elemencie (klucz, hasło,
    > dwa hasła, 5000 haseł) nie jest dobrym zabezpieczeniem
    Uzasadnij to o kluczu. Żeby było trudniej, wyobraź sobie coś takiego:
    http://www.g10code.de/p-card.html

    KJ