  • 1. Data: 2005-06-06 13:13:13
    Temat: Re: BPH - czy warto ?
    Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net>

    "Zdenek" <b...@b...pl> nakibordził(a):

    > witam!
    > Bank BPH nowe konto reklamowane przez J.Weiss - czy warto ?
    > Jak zabezpieczenia ? ponąć juz komuś hakerzy obczyścili konto - prawda to ?

    A co to ma wspólnego z Lublinem i pl.regionalne.lublin?

    Cross i FUT pl.biznes.banki
    --
    Kamil 'Raczek' Raczyński
    Co Usenetowicz wiedzieć powinien: http://evil.pl/pip/

  • 2. Data: 2005-06-06 13:17:21
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-06 15:13- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Kamil Raczynski, gdy pisał(a):

    Przez Weiss Janinę, Jadwigę czy Józefę?

    A co do meritum: wpisz w googlu "bepehahaha" i przeczytaj co Ci onże
    googiel wypluje.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 3. Data: 2005-06-06 13:20:41
    Od: "Zdenek" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Kamil Raczynski" <r...@r...yupe.net> napisał w wiadomości
    > "Zdenek" <b...@b...pl> nakibordził(a):

    > A co to ma wspólnego z Lublinem i pl.regionalne.lublin?

    o Lublinie nic ciekawego nie można pisac / pytac - o dziurawych ulicach, o
    bezrobociu ? co tu więcej jest ?
    zjazd wieśniaków i buraków !?

  • 4. Data: 2005-06-06 13:21:28
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-06 15:20- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Zdenek, gdy pisał(a):
    > Użytkownik "Kamil Raczynski" <r...@r...yupe.net> napisał w wiadomości

    > o Lublinie nic ciekawego nie można pisac / pytac - o dziurawych ulicach, o
    > bezrobociu ? co tu więcej jest ?
    > zjazd wieśniaków i buraków !?

    Zdecyduj się do na jaką grupę piszesz i w jakiej sprawie.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 5. Data: 2005-06-06 13:30:06
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 06 Jun 2005 15:13:13 +0200, Kamil Raczynski napisał(a):
    > "Zdenek" <b...@b...pl> nakibordził(a):

    > A co to ma wspólnego z Lublinem i pl.regionalne.lublin?
    >
    > Cross i FUT pl.biznes.banki

    :)

    A co do zabezpieczeń w BPH: kiepskie, choć oczywiście mogły być gorsze :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 6. Data: 2005-06-06 19:31:38
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Jacek Osiecki napisał(a):
    > A co do zabezpieczeń w BPH: kiepskie, choć oczywiście mogły być gorsze :)

    A co jest kiepskiego w kluczu?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2005-06-06 19:58:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@U...net.pl> napisał
    w wiadomości news:d8288l$im8$1@news.dialog.net.pl...

    > A co jest kiepskiego w kluczu?

    To, że większość klientów przechowuj go na serwerze bankowym. W
    konsekwencji cały system zabezpieczenia sprowadza się do dwóch haseł,
    które przeważnie ludzie ustawiają jednakowe. No ale to już moim zdaniem
    nie tyle wada systemu, co klientów. Jedyne, co ja bym zarzucił bankowi,
    to że nie informują dostatecznie o zagrożeniach niesionych przez
    przechowywania klucza na serwerze bankowym.

  • 8. Data: 2005-06-06 20:04:51
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > to że nie informują dostatecznie o zagrożeniach niesionych przez
    > przechowywania klucza na serwerze bankowym.

    Dokładnie. Mam nadzieję że ktoś (BPH) wyciągnie z tego wnioski i
    przeprwadzą jakąś kampanię "uświadamiającą".

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 9. Data: 2005-06-06 20:26:01
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 06 Jun 2005 22:04:51 +0200, Marcin Nowakowski
    <m...@U...net.pl> wrote:

    >Dokładnie. Mam nadzieję że ktoś (BPH) wyciągnie z tego wnioski i
    >przeprwadzą jakąś kampanię "uświadamiającą".

    Głowy sobie uciąć nie dam, ale coś mi się w zakamarkach pamięci
    kołacze, że BPH sam niegdyś namawiał na tworzenie klucza na serwerze,
    bo tam jest bezpieczniejszy :)

    G.

  • 10. Data: 2005-06-06 20:30:00
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Piotr Gralak napisał(a):
    > Głowy sobie uciąć nie dam, ale coś mi się w zakamarkach pamięci
    > kołacze, że BPH sam niegdyś namawiał na tworzenie klucza na serwerze,
    > bo tam jest bezpieczniejszy :)

    Poniekąd wygodniejsze i to chyba jedyna zaleta:)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl