  • 1. Data: 2005-06-06 11:31:47
    Temat: inteligo nie uznaje reklamacji transakcji zdalnej
    Od: ken <k...@k...pl>

    Nie jest tak łatwo odzyskać pieniądze od inteligo jak niektórzy spece tu
    uważają (transakcja zdalna dokonana skradzionym numerem karty)

    266

  • 2. Data: 2005-06-06 11:40:54
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    ken napisał(a):
    > Nie jest tak łatwo odzyskać pieniądze od inteligo jak niektórzy spece tu
    > uważają (transakcja zdalna dokonana skradzionym numerem karty)
    >
    > http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=383&w=23543
    266

    Bzdura do potęgi. Sam przechodziłem przez procedurę reklamacji
    transakcji zdalnej wykonanej przez kogoś posługującego się skradzionym
    numerem karty VE inteligo. Procedura dośc uciążliwa (wymaga
    powiadomienia policji, dosłania oświadczenia oraz długiego oczekiwania),
    ale zakończona jak najbardziej pozytywnie, bez żadnych problemów ze
    strony banku.

  • 3. Data: 2005-06-06 11:58:12
    Od: ken <k...@k...pl>

    Jak się załatwia to zaświadczenie z policji ? Trzeba stać w kolejce i
    potem spisują zeznania i dostaje się potwierdzenie, czy wypełnia się jakiś
    druk ? Co się mówi policji ? Że ktoś odczytał numer karty i nim się
    posłużył ale karta nie została utracona ?

  • 4. Data: 2005-06-06 12:10:41
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    ken napisał(a):
> [...]
    > jakiś druk ? Co się mówi policji ? Że ktoś odczytał numer karty i nim
    > się posłużył ale karta nie została utracona ?

    Myślę, że wystarczy przedstawić fakty :-)

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 5. Data: 2005-06-06 12:19:11
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    ken napisał(a):

    > Jak się załatwia to zaświadczenie z policji ?

    Normalnie. Idzie się na policję i relacjonuje fakty, następnie prosi o
    zaświadczenie, aby wysłać je do banku.

    > Trzeba stać w kolejce i
    > potem spisują zeznania i dostaje się potwierdzenie,

    Jak normalne zgłoszenie każdej innej sprawy. O potwierdzenie wydawane od
    razu trzeba poprosić, bo nie wydają z automatu każdemu zaraz w dniu
    poinformowania.

    > Co się mówi policji ? Że ktoś odczytał numer karty i nim
    > się posłużył ale karta nie została utracona ?

    Jak już powiedział mlody_book - przedstawia się fakty.

  • 6. Data: 2005-06-06 12:21:07
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> writes:

> [...]
    > transakcji zdalnej wykonanej przez kogoś posługującego się skradzionym
    > numerem karty VE inteligo. Procedura dośc uciążliwa (wymaga

    Frhancuskiej?

    MJ

  • 7. Data: 2005-06-06 12:26:58
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > Frhancuskiej?

    Polskiej.

  • 8. Data: 2005-06-06 15:52:30
    Od: melipone <a...@c...pl>

    ken wrote:

    > Nie jest tak łatwo odzyskać pieniądze od inteligo jak niektórzy
    > spece tu uważają (transakcja zdalna dokonana skradzionym numerem
> [...]

    niedługo jestem użytkownikiem inteligo, ale powiedzmy że zrobiłem sobie
    subkonto do konta głównego i tam trzymam 'główną' kasę, a na koncie z
    podpiętą kartą mam niewielką ilość, to czy jestem bezpieczny do tej
    kwoty na koncie głównym? (kartę kodów mam w bezpiecznym miejscu ;), z
    góry dzięki za odpowiedź

    --
    |\/| e1iPoNe

  • 9. Data: 2005-06-06 16:00:07
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-06 17:52- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    melipone, gdy pisał(a):

> [...]
    > podpiętą kartą mam niewielką ilość, to czy jestem bezpieczny do tej
    > kwoty na koncie głównym? (kartę kodów mam w bezpiecznym miejscu ;), z

    Najprościej, rzecz ujmując: nie. Możliwy jest niedozwolony debet.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 10. Data: 2005-06-06 16:08:11
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    melipone wrote:

> [...]
    > podpiętą kartą mam niewielką ilość, to czy jestem bezpieczny do tej
    > kwoty na koncie głównym? (kartę kodów mam w bezpiecznym miejscu ;), z

    Nie.
    Poszukaj postów jakieś tydzień do tyłu na temat kart kredytowych.