  • 1. Data: 2005-06-06 09:49:09
    Temat: ING BSK - Oferta kart kredytowych dla klientów innych banków
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    ING Bank Śląski wprowadził specjalną ofertę dla posiadaczy kart kredytowych
    innych banków, którzy zdecydują się na zamianę karty na kartę ING. Dzięki
    uproszczonej procedurze limit do karty kredytowej przyznawany będzie w
    wysokości dotychczasowego limitu posiadanego przez klienta w innym banku
    prowadzącym rachunek karty
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,11642

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-06-06 12:38:22
    Od: "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

> [...]
    > uproszczonej procedurze limit do karty kredytowej przyznawany będzie w
    > wysokości dotychczasowego limitu posiadanego przez klienta w innym banku

    Nie rozumiem, po co miałaby być mi potrzebna karta z takim samym limitem
    jak karta, którą już posiadam... Nie widzę sensu korzystania z takiej
    "specjalnej oferty", skoro zamieniam produkt na taki sam produkt (chyba
    że są jeszcze jakieś dodatkowe 'bonusy' wiążące się z KK w ramach ING).

    --
    Z poważaniem
    PWZ

  • 3. Data: 2005-06-06 13:03:53
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-06 14:38- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Piotr W. Zawadzki, gdy pisał(a):

> [...]
    > "specjalnej oferty", skoro zamieniam produkt na taki sam produkt (chyba
    > że są jeszcze jakieś dodatkowe 'bonusy' wiążące się z KK w ramach ING).

    Ja pewien sens widzę, choć raczej z tej oferty nie skorzystam.
    A sens jest taki, że po wakacjach będę zamieniał MC na Visę i wolałbym,
    żeby operacja była jak najmniej papiero- i czasochłonna. Jakby jeszcze
    wiązała się z dodatkowymi "bonusami" byłoby miło. A limitu już nie chcę
    zwiększać, bo mi wystarczy :-) taki jaki mam.
    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 4. Data: 2005-06-06 14:51:59
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Piotr W. Zawadzki wrote:

    > Nie rozumiem, po co miałaby być mi potrzebna karta z takim samym
    > limitem jak karta, którą już posiadam...

    A ja widzę, bo przy moich na karcie w BPH karta wyjdzie mi za połdarmo, a w
    ING całkiem darmo...

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2005-06-06 14:52:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bogdan B. wrote:
    > A ja widzę, bo przy moich na karcie w BPH karta wyjdzie mi za
    > połdarmo, a w ING całkiem darmo...

    A ja zwracam uwage na oprocentowanie karty!!!
    W INGu jest na 17%!!!

    Zadbaj o swoje pieniądze!