  • 1. Data: 2005-06-06 13:29:44
    Temat: prolongata kredytu w bph
    Od: " Adam" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Czy może ktoś z Was ostatnio ubiegał się o prolongatę w spłacie kredytu
    mieszkaniowego w BHP (w związku z tzw. przejściowymi problemami z płynnością
    finansową - utrata pracy przez żonę itp...)?
    Coś takiego jest u nich w ogóle możliwe?
    (kredyt na 30 lat spłacany grzecznie od listopada 2004)

    z góry dzięki za info,
    Adam

  • 2. Data: 2005-06-06 13:42:41
    Temat: Re: prolongata kredytu w bph
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

    Mnie dali 1/2 roku, bo z zasady więcej nie dają.

    PZDR
    Wojtek