  • 1. Data: 2005-06-06 12:48:22
    Temat: Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    dan (dj74) wrote:

    > Niestety przytrafiło mi się zapomnieć zrobić przelew, i ... Bank BPH po
    > tym jak nie otrzymał wpłaty minimalnej (śmieszne 40zł) zablokował mi kartę?
    zgodnie z procedurą

    > Zadzwoniłem z pytaniem czy nie uważają, że lepszym rozwiązaniem byłoby
    > wcześniej poinformować klienta o tym, że nie zapłacił?
    > np. "Szanowny Kliencie, co się stało,... jak możemy pomóc?"

    ha ha ha

    > szukam też banku w którym szanuje się klienta.

    to najpierw musisz go założyć.

  • 2. Data: 2005-06-06 12:57:49
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *dan (dj74)* wrote in <news:d81gld$j8d$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > Niestety przytrafiło mi się zapomnieć zrobić przelew, i ... Bank BPH po
    > tym jak nie otrzymał wpłaty minimalnej (śmieszne 40zł) zablokował mi kartę?

    jesli 40 PLN jest 'smieszne' to trzeba było zaplacic. Juz lepiej jesli
    wszyscy przestrzegaja procedur niz robią wyjątki.

    > Zadzwoniłem z pytaniem czy nie uważają, że lepszym rozwiązaniem byłoby
    > wcześniej poinformować klienta o tym, że nie zapłacił?
    > np. "Szanowny Kliencie, co się stało,... jak możemy pomóc?"

    najlepiej jest placic w terminie i liczyc sie z konsekwencjami jak nie
    zaplacisz. Tak jasne, beda zaraz do kazdego dzwonic... Nie podoba sie
    - masz jeszcze private banking.

    > a tu ciach i karta zablokowana, Bank BPH zachował się tak, jakby był
    > jedynym bankiem w Polsce, który daje karty kredytowe.

    droga wolna - mozesz isz gdzie indziej.

    > szukam też banku w którym szanuje się klienta.

    poskarż się mamusi i swojemu posłowi...
    NMSP

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 3. Data: 2005-06-06 12:58:16
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

> [...]
    > jedynym bankiem w Polsce, który daje karty kredytowe.
    >
    > Dla mnie takie postępowanie jest niepojęte.

    znajdz sobie moj watek o tym jak Bank BPH zablokowal KK, poniewaz doszedl do
    wniosku, ze sie nie nalezy posiadaczowi :)

    nie na darmo nazywany jest BePeHehahahaa

    MAd Hat
    ter

  • 4. Data: 2005-06-06 13:04:16
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    dan (dj74) wrote:

    > zgadza się, tyle tylko, że przecież mogli zadzwonić i przypomnieć

    mogli, ale nie musieli, więc nie zadzwonili

    > czasy PRL dawno się skończyły,

    no zgadza się, tylko inaczej to interpretujemy.
    niedotrzymałeś warunków umowy to płacisz

    > serio?, nie ma takiego banku w Polsce? wszyskie tak traktują klientów?

    jeżeli będzie miał na koniec milion zł, to może do ciebie zadzwonią z
    pytaniem co się stało przestraszeni, że narobiłeś debetu i może zszedłeś
    z tego świata i czas pomyśleć o zabezpieczeniu własnych roszczeń na
    masie spadkowej.

  • 5. Data: 2005-06-06 13:11:03
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-06 16:42- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy dan
    (dj74), gdy pisał(a):
    > [ciach rózne zabawne dywagacje]
    > Proszę o poradę: - szukam dobrego banku, w którym transakcje za zakupy
    > dokonywane w USD, przeliczane byłyby bezpośrednio na PLN (dla obecnej
    > karty mam takie oto przeliczanie: USD -> (+2%) EURO -> PLN - te 2% wcale
    > nie są mi do szczęścia potrzebne)

    Szukasz karty kredytowej visa, która transakcje zagraniczne rozlicza w
    dolarach. Jest ich coraz mniej, ale nadal nietrudno znaleźć.
    Citi takie ma, a co więcej nie blokuje kart przy niewielkich
    spóźnieniach (gdyby Ci się znowu zdarzyło). Za to pobiera karne opłaty.
    Jeśli już to radzę samą kartę (choć jej ochrona podupadła ostatnio) a
    odradzam konto.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 6. Data: 2005-06-06 13:14:07
    Temat: [OT]: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-06 17:00- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy dan
    (dj74), gdy pisał(a):
    [...]
    Pozamerytorycznie: masz dziwnie ustawiony zegar systemowy. Chronologia
    się sypie...

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 7. Data: 2005-06-06 13:36:52
    Od: "m@rkop" <markopmaupapost.pl>

    Dnia 6 czerwca 2005 (16:51:58), dan (dj74) napisał(a) :

    > zgadza się, tyle tylko, że przecież mogli zadzwonić i przypomnieć

    Jak mi się przydarzyło zapomnieć spłacić kk w Lukas Banku, to
    zadzwonili i przypomnieli...a później skasowali mnie na 15 zł za ten
    telefon ;)

    --
    Pozdrawiam,
    m@rkop

  • 8. Data: 2005-06-06 13:51:49
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

> [...]
    > (gdyby Ci się znowu zdarzyło). Za to pobiera karne opłaty. Jeśli już to
    > radzę samą kartę (choć jej ochrona podupadła ostatnio) a odradzam konto.

    Poza drobnymi wpadkami polecam za niezły system obsługi klienta, a poza tym
    w bankomatach mają wrzutnie :))

  • 9. Data: 2005-06-06 13:58:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "dan (dj74)" <d...@j...remove.it.tlen.pl> writes:

    > Proszę o poradę: - szukam dobrego banku, w którym transakcje za zakupy
    > dokonywane w USD, przeliczane byłyby bezpośrednio na PLN (dla obecnej

    Jak masz duzo transakcji w dolarach, to moze zaloz sobie karte
    bezposrednio w dolarach i wymieniaj w kantorze?

    MJ

  • 10. Data: 2005-06-06 14:42:45
    Temat: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
    Od: "dan (dj74)" <d...@j...remove.it.tlen.pl>