  • 21. Data: 2005-06-27 20:05:19
    Temat: Re: BPH czesc 3.. ;-)
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > Skąd wiesz że to kwiatek, a nie założenie?

    No to IMHO zalozenie kompletnie bezsensowne. I zdaje sie ze nie tylko
    moim zdaniem.

    > Millenetu nie znam, natomiast jeśli chodzi o Inteligo - mam inne zdanie
    > (nie licząc powiadomień, chociaż tutaj się wiele w bepehu poprawiło.)

    Ciekawe, z ktorej strony sie poprawilo. Powiadomienia mailami dzialaja
    caly czas jak chca i od przypadku do przypadku. W ogole nie mozna na
    nich polegac.

    Bartol

  • 22. Data: 2005-06-27 20:35:05
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Bartol Partol napisał(a):
    > No to IMHO zalozenie kompletnie bezsensowne. I zdaje sie ze nie tylko
    > moim zdaniem.

    Może jakiś sens ma, aczkolwiek faktycznie jest mało czytelne.

    > Ciekawe, z ktorej strony sie poprawilo. Powiadomienia mailami dzialaja
    > caly czas jak chca i od przypadku do przypadku. W ogole nie mozna na
    > nich polegac.

    A sprawdzałeś czy wszystko jest OK z Twoim mailem? U mnie bez problemów
    (czasem szybciej niż się strona załaduje) przychodzą powiadomienia o
    logowaniu, nie mam problemów również z powiadomieniem o wpływie na
    rachunek zdefiniowanej kwoty, saldzie rachunku oraz realizacji przelewu.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 23. Data: 2005-06-27 20:48:52
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Może jakiś sens ma, aczkolwiek faktycznie jest mało czytelne.

    To wysyl sie troche i tego sensu poszukaj. ;-) W koncu chyba jestes
    tutaj jedynym obronca BePeHahahaha.

> [...]
    > logowaniu, nie mam problemów również z powiadomieniem o wpływie na
    > rachunek zdefiniowanej kwoty, saldzie rachunku oraz realizacji przelewu.

    U mnie z mailem wszystko jest w porzadku. Nie narzekam. Narzekam tylko
    na powiadomienia. Raz przychodza, raz nie. Czasami przychodza tylko
    niektore. Juz wlasciwie przestalem na to zwracac uwage. Niedlugo bede
    robil male przemeblowania w swoich kontach i BePeHahahaha pojdzie sie
    wreszcie gonic. Raz na zawsze.

    Bartol

  • 24. Data: 2005-06-27 21:04:33
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Bartol Partol napisał(a):
    > W koncu chyba jestes tutaj jedynym obronca BePeHahahaha.

    Interesujące, niezwykle.

    > U mnie z mailem wszystko jest w porzadku. Nie narzekam. Narzekam tylko
    > na powiadomienia. Raz przychodza, raz nie.

    No widzisz, ja mam chyba znajomości jakieś, bo u mnie działa wszystko, huh.

    > Niedlugo bede
    > robil male przemeblowania w swoich kontach i BePeHahahaha pojdzie sie
    > wreszcie gonic. Raz na zawsze.

    Obiecujesz?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 25. Data: 2005-06-27 21:13:43
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
> [...]
    > niektore. Juz wlasciwie przestalem na to zwracac uwage. Niedlugo bede
    > robil male przemeblowania w swoich kontach i BePeHahahaha pojdzie sie

    Trzeba uciekać, bo peeeeekaoooooosa.... nadchodzi :)
    Ja juz mam dość tego sezamu (a mam tylko KK). Na dodatek bph zakończył
    promocje. Zaczeli pobierać 2,5zl za cos tam.... Ooo juz widze- Opłata za
    obsługę karty. Ciekawe kiedy za internet zaczną pobierać :)

  • 26. Data: 2005-06-27 21:16:50
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Interesujące, niezwykle.

    A co, widziales tutaj jeszcze jakiegos fana BePeHahahaha? Bo ja nie.

    > No widzisz, ja mam chyba znajomości jakieś, bo u mnie działa wszystko, huh.

    Coz.

    > Obiecujesz?

    Masz to jak w banku. ;-)

    Bartol

  • 27. Data: 2005-06-27 21:20:35
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Bartol Partol napisał(a):
    > A co, widziales tutaj jeszcze jakiegos fana BePeHahahaha? Bo ja nie.

    Nie jestem fanem, tylko zadowolonym klientem.

    > Masz to jak w banku. ;-)

    Jak tylko to uczynisz - daj znać, wyślę Ci Amstela ;>

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 28. Data: 2005-06-27 21:22:32
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    mm napisał(a):
    > Trzeba uciekać, bo peeeeekaoooooosa.... nadchodzi :)

    Nadchodzi, nadchodzi i cię zje.

    Bo obsługa kart w sez@mie to osobna historia :)

    > Na dodatek bph zakończył
    > promocje. Zaczeli pobierać 2,5zl za cos tam.... Ooo juz widze- Opłata
    > za obsługę karty.

    Raczej za "nieobsługę", jak nie korzystasz - płacisz.

    > Ciekawe kiedy za internet zaczną pobierać :)

    Jak się skończy promocja, nie widziałeś TOiP przy podpisywaniu umowy o
    kartę?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 29. Data: 2005-06-28 06:29:04
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 27 Jun 2005 21:28:20 +0200, Bartol Partol napisał(a):

    > Tylko ze np. system transakcyjny zna wszystkie blokady, a sezam ich nie
    > pokazuje (tylko sumarycznie). Takich kfiatkow jest zdecydowanie wiecej.

    Dokładnie - to jest najbardziej upierdliwe w sezamie :)
    Wkurza mnie jak muszę dzwonić na infolinię BPH żeby się dowiedzieć jakie
    konkretnie blokady mam na KK... :-/

    Do tego są też problemy które są ewidentnie sezamowe: brak powiadomień o
    zmianach na koncie KK, czasami sporawe opóźnienia w przesyłaniu powiadomień
    (no dobra, to się ostatnio nawet poprawiło :))

    > Do Inteligo nawet nie podskakuje. Do Millenetu zreszta tez (chociaz
    > bezpieczenstwo tegoz jest tragicznie marne).

    Ja bym np. chętnie zapłacił za token, żeby mieć święty spokój w sprawach
    bezpieczeństwa...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 30. Data: 2005-06-28 09:03:39
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jacek Osiecki napisał:

    > Ja bym np. chętnie zapłacił za token, żeby mieć święty spokój w sprawach
    > bezpieczeństwa...

    Nie tylko Ty.

    Bartol