    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH czesc 3.. ;-)
    Date: Tue, 28 Jun 2005 06:29:04 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 27 Jun 2005 21:28:20 +0200, Bartol Partol napisał(a):

    > Tylko ze np. system transakcyjny zna wszystkie blokady, a sezam ich nie
    > pokazuje (tylko sumarycznie). Takich kfiatkow jest zdecydowanie wiecej.

    Dokładnie - to jest najbardziej upierdliwe w sezamie :)
    Wkurza mnie jak muszę dzwonić na infolinię BPH żeby się dowiedzieć jakie
    konkretnie blokady mam na KK... :-/

    Do tego są też problemy które są ewidentnie sezamowe: brak powiadomień o
    zmianach na koncie KK, czasami sporawe opóźnienia w przesyłaniu powiadomień
    (no dobra, to się ostatnio nawet poprawiło :))

    > Do Inteligo nawet nie podskakuje. Do Millenetu zreszta tez (chociaz
    > bezpieczenstwo tegoz jest tragicznie marne).

    Ja bym np. chętnie zapłacił za token, żeby mieć święty spokój w sprawach
    bezpieczeństwa...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944