  • 31. Data: 2005-06-28 09:04:49
    Temat: Re: BPH czesc 3.. ;-)
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > Nie jestem fanem, tylko zadowolonym klientem.

    Przy tak malej liczbie zadowolonych klientow to jeden pies. ;-)

    > Jak tylko to uczynisz - daj znać, wyślę Ci Amstela ;>

    OK. Na pewno sie pochwale.

    Bartol

  • 32. Data: 2005-06-28 09:32:57
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl> wrote:

    > Bo obsługa kart w sez@mie to osobna historia :)

    ;-)))

    > Raczej za "nieobsługę", jak nie korzystasz - płacisz.

    Ano.

    > Jak się skończy promocja, nie widziałeś TOiP przy podpisywaniu umowy o
    > kartę?

    Widziałem.
    Sezam jest do kitu, przelewy są gotówkowe, pobieraja 2,5zl, a za chwile
    pewnie za inet. Ta karta nie jest mi juz potrzebna, tym bardziej ze opłatami
    zaczynają równać do citi. I tyle.

  • 33. Data: 2005-06-28 11:20:40
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Bartol Partol napisał(a):

    > Przy tak malej liczbie zadowolonych klientow to jeden pies. ;-)

    Racja. Większość jest niezadowolonych. Trzymają kasę w BPH, bo ich
    zmuszono. A jest ich tylu, że BPH jest 3-cim bankiem w Polsce.
    M.in. dzięki Tobie.
    Podejrzewam, że BPH jest zadowolone, nawet z tych niezadowolonych.

    Pozdrawiam,

    PshemeK

    PS. Nie wiem, czy już kiedyś pisałem (pewnie tak), ale ja, jako klient
    detaliczny, wykorzystujący z Sez@ma głównie do płacenia rachunków,
    jestem zadowolony. Wg Twojej klasyfikacji możesz mnie zaliczyć jako
    drugiego fana :)

  • 34. Data: 2005-06-28 13:59:03
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 28 Jun 2005 13:20:40 +0200, PshemeK napisał(a):

    > Racja. Większość jest niezadowolonych. Trzymają kasę w BPH, bo ich
    > zmuszono. A jest ich tylu, że BPH jest 3-cim bankiem w Polsce.

    Niby tak, ale weź pod uwagę że BPH przegina coraz bardziej z wprowadzaniem
    kolejnych opłat, nie oferując zbyt wiele w zamian. Klienci są coraz bardziej
    wkurzeni, ale nie zmieniają banku bo jest to zbyt duży kłopot.

    Mnie np. trzyma choćby taka głupotka jak to że przy zmianie banku musiałbym
    od nowa tworzyć listę odbiorców, musiałbym podawać w wielu miejscach nowy
    numer konta, zmienaić upoważnienia do obciążania karty kredytowej, załatwiać
    nową kartę... No i jeszcze fakt, że w zasadzie nie bardzo jest do kogo iść:
    każdy z obecnych banków ma swoje wady...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 35. Data: 2005-06-28 15:12:26
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 28 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to Jacek Osiecki posłał(a) w świat wiadomość

> [...]
    > nową kartę... No i jeszcze fakt, że w zasadzie nie bardzo jest do kogo iść:
    > każdy z obecnych banków ma swoje wady...

    Dlaczego chcesz korzystać z usług tylko jednego banku?

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 36. Data: 2005-06-28 16:23:20
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik PshemeK napisał:

> [...]
    > M.in. dzięki Tobie.
    > Podejrzewam, że BPH jest zadowolone, nawet z tych niezadowolonych.

    A pies ich drapal. Wlazlem do BePeHahahaha, bo mnie skusily
    powiadomienia mailami. Ale to dupa nie usluga, wiec trzyma mnie tam
    tylko lenistwo. Ale wszystko, nawet lenistwo, ma swoje granice.

> [...]
    > detaliczny, wykorzystujący z Sez@ma głównie do płacenia rachunków,
    > jestem zadowolony. Wg Twojej klasyfikacji możesz mnie zaliczyć jako

    Nie bede gratulowal, bo nie ma czego. :-P

    Bartol

  • 37. Data: 2005-06-28 21:00:39
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Jacek Osiecki napisał(a):
    > Niby tak, ale weź pod uwagę że BPH przegina coraz bardziej z wprowadzaniem
    > kolejnych opłat, nie oferując zbyt wiele w zamian. Klienci są coraz bardziej
    > wkurzeni, ale nie zmieniają banku bo jest to zbyt duży kłopot.

    A jakie opłaty wprowadzono w ostatnim czasie?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 38. Data: 2005-06-28 21:17:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@U...net.pl> napisał
    w wiadomości news:d9sdmi$2qk$1@news.dialog.net.pl...

    > A jakie opłaty wprowadzono w ostatnim czasie?

    Zakombinowali ostatnio coś przy karcie kredytowej. Na aktualnym wyciągu
    jest informacja. Nie tyle wprowadzili nową opłatę, co skończyła się
    promocja na nienaliczanie starej. W praktyce na jedno wychodzi. Ale na
    plus liczy im się to, że bodaj po raz pierwszy poinformowali o tym w
    sposób czytelny.

  • 39. Data: 2005-06-28 21:26:25
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Jun 2005 23:00:39 +0200,
    osoba podpisana: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>
    napisała:
    [...]
    > A jakie opłaty wprowadzono w ostatnim czasie?

    Zlikwidowano promocje. Na jedno wychodzi: koszty konta sie zwiększyły.

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal

  • 40. Data: 2005-06-29 06:53:32
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Kamil Jonca napisał(a):
    > Zlikwidowano promocje.

    Taki urok promocji.

    > Na jedno wychodzi: koszty konta sie zwiększyły.

    Efekt taki sam, ale chyba nie podpisywałeś umowy mając nadzieję że
    promocje są dożywotnie?:)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl