  • 11. Data: 2005-06-26 22:22:38
    Temat: Re: BPH czesc 3.. ;-)
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    PshemeK napisał(a):
    > W której umowie ?

    Tej co to ją podpisać należy aby mieć dostęp do sez@mu.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 12. Data: 2005-06-26 22:38:21
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 25 Jun 2005 22:57:13 +0200, Marcin Żyła napisał(a):
    > Uprzejmie prosze obytych w świecie banku z krakowa, o objaśnienie pytań:

    > - czy sezam pracuje cały tydzień, czy w weekendy ma wolne?

    Pokazuje cały tydzień, działa różnie :) Przelewy wewnętrzne działają tylko w
    godzinach pracy "marmurowych" oddziałów - do 20:00. W soboty i niedziele nie
    działa nic.

    > - gdzie mozna zobaczyc załozone blokady?

    Przez telefon w centrum karcianym :)

    > - czy możliwe jest, żeby dokonane płatności nie zmniejszały środków
    > dostępnych?

    Jeśli akurat się sezam rozjedzie to może pokazywać dane z kosmosu :) Jeśli
    się nie rozjechał, to raczej płatności zmniejszają środki dostępne, z
    minimalnym opóźnieniem.

    > - czy jak mam w zakładce: katy płatnicze - brak, a mam karty to co?
    > szukać gdzieś indziej czy tak ma być?

    A jakie karty? Bo w kartach płatniczych standardowe maestro nie jest
    uwzględniane...

    Tylko jaka konkretnie karta? :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 13. Data: 2005-06-27 05:52:35
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jacek Osiecki napisał:

    > Pokazuje cały tydzień, działa różnie :) Przelewy wewnętrzne działają tylko w
    > godzinach pracy "marmurowych" oddziałów - do 20:00. W soboty i niedziele nie
    > działa nic.

    No, a mi sie wczoraj, czyli w niedziele, udalo zlecic przelew
    zewnetrzny. Chyba sezam mial nudny weekend i postanowil popracowac.
    Dzisiaj jeszcze tylko sprawdze, czy zlecenie zostalo wykonane. ;-)

    Bartol

  • 14. Data: 2005-06-27 06:59:07
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 27 Jun 2005 07:52:35 +0200, Bartol Partol napisał(a):

    > No, a mi sie wczoraj, czyli w niedziele, udalo zlecic przelew
    > zewnetrzny. Chyba sezam mial nudny weekend i postanowil popracowac.
    > Dzisiaj jeszcze tylko sprawdze, czy zlecenie zostalo wykonane. ;-)

    No dobra, przesadziłem z tym "nie działa nic" - miałem na myśli to, że nic
    nie jest aktualizowane no i oczywiście żadne przelewy nie wychodzą... Np.
    nie da się zerwać lokaty, ani spłacić karty kredytowej (BPH rzecz jasna).

    Pozdrawiam,

  • 15. Data: 2005-06-27 07:54:15
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Jacek Osiecki napisał(a):
> [...]
    > nie da się zerwać lokaty, ani spłacić karty kredytowej (BPH rzecz jasna).

    Ale to przecież wszystko jest w umowie napisane :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 16. Data: 2005-06-27 08:59:06
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 27 Jun 2005 09:54:15 +0200, Marcin Nowakowski napisał(a):

    > Ale to przecież wszystko jest w umowie napisane :)

    Czy ja grzmię że tego nie ma w umowie? :)
    Po prostu śmieszne jest głoszenie przez BPH głupot o byciu "liderem
    bankowości internetowej" podczas gdy ich system jest dosyć mierny, ma słabe
    zabezpieczenia, poważne braki w funkcjonalności... Ale cóż - zamiast na
    technologie wydają na marketing.

    Pozdrawiam,

  • 17. Data: 2005-06-27 16:37:25
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > No, a mi sie wczoraj, czyli w niedziele, udalo zlecic przelew
    > zewnetrzny. Chyba sezam mial nudny weekend i postanowil popracowac.
    > Dzisiaj jeszcze tylko sprawdze, czy zlecenie zostalo wykonane. ;-)

    Pelen sukces absolutnego lidera w bankowosci internetowej - przelew
    wyszedl caly i zdrowy.

    Bartol

  • 18. Data: 2005-06-27 18:12:32
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Jacek Osiecki napisał(a):
> [...]
    > zabezpieczenia, poważne braki w funkcjonalności... Ale cóż - zamiast na

    Uhm, ale weź pod uwagę, że wszystko zależy od systemu transakcyjnego,
    którym sez@m nie jest, a on nie działa w weekendy, więc z tą
    funkcjonalnością to nie do końca tak :)
    Jeśli chodzi o zabezpieczenia, w przypadku świadomości usera IMHO są
    dobre, oczywiście pozostaje kwestia informowania pracowników w
    oddziałach o zaletach i wadach rozwiązania z kluczami (lokalnie/serwer
    bankowy), a system mierny nie jest (w porównaniu z innymi z których
    korzystałem), ale to zapewne kwestia tego czego się po nim oczekuje.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 19. Data: 2005-06-27 19:28:20
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > Uhm, ale weź pod uwagę, że wszystko zależy od systemu transakcyjnego,
    > którym sez@m nie jest, a on nie działa w weekendy, więc z tą
    > funkcjonalnością to nie do końca tak :)

    Tylko ze np. system transakcyjny zna wszystkie blokady, a sezam ich nie
    pokazuje (tylko sumarycznie). Takich kfiatkow jest zdecydowanie wiecej.

> [...]
    > bankowy), a system mierny nie jest (w porównaniu z innymi z których
    > korzystałem), ale to zapewne kwestia tego czego się po nim oczekuje.

    Do Inteligo nawet nie podskakuje. Do Millenetu zreszta tez (chociaz
    bezpieczenstwo tegoz jest tragicznie marne).

    Bartol

  • 20. Data: 2005-06-27 19:38:46
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Bartol Partol napisał(a):
    > Tylko ze np. system transakcyjny zna wszystkie blokady, a sezam ich nie
    > pokazuje (tylko sumarycznie). Takich kfiatkow jest zdecydowanie wiecej.

    Skąd wiesz że to kwiatek, a nie założenie?

    > Do Inteligo nawet nie podskakuje. Do Millenetu zreszta tez (chociaz
    > bezpieczenstwo tegoz jest tragicznie marne).

    Millenetu nie znam, natomiast jeśli chodzi o Inteligo - mam inne zdanie
    (nie licząc powiadomień, chociaż tutaj się wiele w bepehu poprawiło.)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl