  • 1. Data: 2005-06-25 21:43:59
    Temat: ciekawe jestem kto na tym zarobi i ile
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/1118634,10,1,0,120,686,ite
    m.html

    50 groszy od tego przelewu ? :D

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 2. Data: 2005-06-27 05:16:56
    Temat: Re: ciekawe jestem kto na tym zarobi i ile
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    KrzysiekPP wrote:
    > http://wiadomosci.onet.pl/1118634,10,1,0,120,686,ite
    m.html

    > 50 groszy od tego przelewu ? :D

    Skąd wiesz, że mają przelewy po 50gr? Zresztą ta kwota "wyniesie w
    gotówce 844,44 mln zł" to na Sorbnet się kwalifikuje a nie na Elixir (do
    1 mln PLN). No chyba, że przelewają każdemu Kowalskiemu osobnym
    przelewem (brrr)..

    reik.

  • 3. Data: 2005-06-27 05:39:56
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Remigiusz Babicz" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > gotówce 844,44 mln zł" to na Sorbnet się kwalifikuje a nie na Elixir (do
    > 1 mln PLN). No chyba, że przelewają każdemu Kowalskiemu osobnym

    "Zgodnie z ustawą o przejęciu przez Skarb Państwa zadłużenia ZUS wobec OFE,
    środki z tytułu zaległych składek są przekazywane do funduszy emerytalnych w
    formie obligacji."

    L.

  • 4. Data: 2005-06-27 08:31:33
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >"Zgodnie z ustaw? o przej?ciu przez Skarb Pa?stwa zad?u?enia ZUS wobec OFE,
    >?rodki z tytu?u zaleg?ych sk?adek s? przekazywane do funduszy emerytalnych w
    >formie obligacji."

    W formie obligacji tylko zalegle ida - z tekstu wychodzi, ze jakies
    10% calosci...

    Pzdr.
    Lack