  • 1. Data: 2009-06-01 11:04:59
    Temat: Aktualna wysokość kultury bankowosci w Alior
    Od: "Tomasz Pająk" <t...@e...gliwice.pl>

    Witam szanowną Grupę,
    W związku z zamachem Fortisa na E-pakiet muszę szybko, choć z bólem serca
    się zeń wynosić. Wśród
    rozważanych opcji jest m.in Alior. Mając na uwadze ich liczne potknięcia z
    wyższą kulturą bankowości, chciałbym od klientów tego banku dowiedzieć się
    jak obecnie kształtuje się poziom obsługi tamże. Mam m.in. na myśli
    takie ficzyrsy jak:
    - lokata nocna - czy środki prawidłowo spływają każdego dnia
    - obsługa przez www - czy są problemy z wychodzeniem / docieraniem /
    księgowaniem przelewów, czy zdarzają się (jak często) awarie / inne
    nieczynności systemu
    - debetówka - czy zdarzają się problemy z autoryzacją przy płatnościach
    tudzież wypłatach gotówki ?
    - czy korespondencję z bankiem można efektywnie "uprawiać" przez www (tak
    jak mam w Fortisie) czy też wszystko co wykracza poza udzielenie ogólnej
    informacji trzeba załatwiać osobiście w oddziale?

    Będę wdzięczny za wszelkie opinie.
    Pozdrawiam

    Tomasz Pająk

  • 2. Data: 2009-06-01 11:54:37
    Temat: Re: Aktualna wysokość kultury bankowosci w Alior
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pająk" <t...@e...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:h00cl2$nbf$1@inews.gazeta.pl...

    > W związku z zamachem Fortisa na E-pakiet muszę szybko, choć z bólem serca
    > się zeń wynosić.

    co się stało z fortisowskim e-pakietem, bo ja u siebie nie zuważyłem żadnej
    zmiany?

    przyjdzie list z zapowiedzią podwyżki z drogiego konta za 7+1 na jeszcze
    droższe?

  • 3. Data: 2009-06-01 11:58:35
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 01 cze 2009 o 13:04 GMT, Tomasz Pająk napisał(a):

> [...]
    > takie ficzyrsy jak:
    > - lokata nocna - czy środki prawidłowo spływają każdego dnia

    to kiedy lokata zostaje pobierana to jest da mnie niezidentyfikowane :)
    bo w okolicach 12 i po w nocy zawsze kasa jeszcze jest na koncie, ale rano
    ZAWSZE na pewno jest juz spowrotem :)

    > - obsługa przez www - czy są problemy z wychodzeniem / docieraniem /
    > księgowaniem przelewów, czy zdarzają się (jak często) awarie / inne
    > nieczynności systemu

    nieczynnosci systemu sa robione cyklicznie w piatki, wiekszosc piatkow, ale
    sa to zaplanowane modernizacje sytemu

    ogolnie nie stwierdzilem zadnych anomali, jedyny minus, to ze sa tylko dwie
    sesje przychodzace :(, ostatni o 15 :(

    > - debetówka - czy zdarzają się problemy z autoryzacją przy płatnościach
    > tudzież wypłatach gotówki ?

    nigdy nie placilem jeszcze ta debetowka, do tego mam KK, kilka razy zdazylo
    mi sie miec problem przy bankomacie, ale to z powodu zapomnianego pinu :)

    > - czy korespondencję z bankiem można efektywnie "uprawiać" przez www (tak
    > jak mam w Fortisie) czy też wszystko co wykracza poza udzielenie ogólnej
    > informacji trzeba załatwiać osobiście w oddziale?

    Na wyslanie zgloszenie ze strony banku, odpowiadaja w ciagu dnia/2 dni.
    Najlepiej miec swojego bankiera w jakims konkretnym oddziale banku, wtedy
    mozna z nim wiekszosc spraw zalatwic mailowo/telefonicznie

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 4. Data: 2009-06-01 12:11:00
    Od: m...@i...pl

    On 1 Cze, 13:04, "Tomasz Pająk" <t...@e...gliwice.pl> wrote:
    > Witam szanowną Grupę,
    > W związku z zamachem Fortisa na E-pakiet muszę szybko, choć z bólem serca
    > się zeń wynosić. Wśród

    To zamiast bolu serca proponuje

    Promocja Pakietu Złotego
    Do 31 lipca 2009 wybierz Pakiet Złoty a do końca 2009 roku nie
    zapłacisz ani złotówki za prowadzenie rachunku. Teraz nie wymagamy od
    Ciebie posiadania żadnych produktów kredytowych czy oszczędnościowo-
    inwestycyjnych, ani deklarowania żadnej kwoty miesięcznych wpływów. Za
    Pakiet Złoty uznawane jest posiadanie łącznie: rachunku bankowego,
    karty debetowej, Centrum Telefoniczne, Pl@net. Dodatkowo dla
    wszystkich, którzy w ramach promocji wybiorą Pakiet Złoty mamy
    specjalną ofertę naszej lokaty "Extra Zysk" i promocyjne warunki na
    wydanie i użytkowanie kart kredytowych!
    http://www.fortisbank.com.pl/ind/701.htm
    + karta Gold, ktora jest wydawana gratis gdy masz lokaty na co
    najmniej 20 tys.
    Wtedy zyskujesz wyzsza funkcjonalnosc (np. overnight) + nizszy koszt
    (1 pln za karte). Co bedzie w przyszlym roku to sie okaze :).

    MK

  • 5. Data: 2009-06-01 12:12:33
    Od: m...@i...pl

    On 1 Cze, 13:54, "Końrad\(o\)" <n...@o...pl> wrote:

    > przyjdzie list z zapowiedzią podwyżki z drogiego konta za 7+1 na jeszcze
    > droższe?

    od 15-tego oplata za przelewy przez Pl@net i wyplaty gotowki poza
    euronetem i 'wlasnymi'.

    MK

  • 6. Data: 2009-06-01 12:28:03
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > + karta Gold, ktora jest wydawana gratis gdy masz lokaty na co
    > najmniej 20 tys.

    Mógłbyś wskazać miejsce, w którym jest ta oferta?

  • 7. Data: 2009-06-01 13:09:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "S.T." <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > Mógłbyś wskazać miejsce, w którym jest ta oferta?

    Oooops... nie zauwazylem, ze wlasnie sie skonczyla...
    http://www.fortisbank.com.pl/ind/5734.htm

    MK

  • 8. Data: 2009-06-01 13:25:58
    Od: "Tomasz Pająk" <t...@e...gliwice.pl>

[...]

    No fakt, jest to jakieś wyjście ale raz że tymczasowe a dwa (ponieważ
    promocja na KK Gold się właśnie skończyła) wypłaty z bankomatów kosztują i
    to niemało (za wyjątkiem Ewronet i Dominet). Jedynym argumentem dla mnie za
    pozostaniem tam oprócz poziomu obsługi jest w tej chwili lokata Po Prostu.
    Dalej: nie wiadomo czy w powyższej promocji nie ma haczyków np umowa
    terminowa min 2 lata. Generalnie nie lubię kombinowania i dlatego wolałem
    prosty układ: 8 PLN co miesiąc i niczym się wiecej nie przejmować. Ale skoro
    zdecydowali się na ostateczne rozwiązanie kwestii "pospólstwa" to muszę się
    dostosować do polityki banku zabrac te troche kilozłociszczy ukłonić się i
    wyjść.
    pzdr

    tpajak

  • 9. Data: 2009-06-01 15:06:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Tomasz Pająk pisze:
    > - lokata nocna - czy środki prawidłowo spływają każdego dnia

    Tak.

    > - obsługa przez www - czy są problemy z wychodzeniem / docieraniem /
    > księgowaniem przelewów, czy zdarzają się (jak często) awarie / inne
    > nieczynności systemu

    Awarii nie stwierdziłem. Co do www to widziałem lepsze (ale i gorsze).

    > - debetówka - czy zdarzają się problemy z autoryzacją przy płatnościach
    > tudzież wypłatach gotówki ?

    Nigdy nie płaciłem debetówką. Natomiast wypłacałem gotówkę póki co
    kilkanaście razy i zawsze było OK (testowane w bardzo wielu, różnych
    bankomatach).

    > - czy korespondencję z bankiem można efektywnie "uprawiać" przez www (tak
    > jak mam w Fortisie) czy też wszystko co wykracza poza udzielenie ogólnej
    > informacji trzeba załatwiać osobiście w oddziale?

    A to nie wiem. Ja korespondowałem kiedyś chwilę mailowo :)

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2009-06-01 15:14:25
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pająk"
    (...)
> [...]
    > kwestii "pospólstwa" to muszę się dostosować do polityki banku zabrac
    > te troche kilozłociszczy ukłonić się i wyjść.

    ja się chyba zdecyduję na połączenie Toyoty z Aliorem (oba już mam)

    Za najlepsze wyjscie uznaję teraz Nordea Spektrum z tokenem,
    którego też już się dorobiłem po roku opłat (12 * 20zl), ale tam mamy
    wspolny rachunek z żoną i nie chcę jej robić zamieszania na jej gównym
    r-ku
    *** blad ***