  • 1. Data: 2009-05-31 09:28:20
    Temat: przelewy 12 czerwca
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

    Czy przelewy będą normalnie chodzic w piątek 12.06 po Bożym Ciele, czy KIR będzie
    weekendował?

  • 2. Data: 2009-05-31 10:48:41
    Temat: Re: przelewy 12 czerwca
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "SERG" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    Czy przelewy będą normalnie chodzic w piątek 12.06 po Bożym Ciele, czy KIR
    będzie weekendował?

    Będą chodzić.

  • 3. Data: 2009-05-31 10:57:33

    te co wyjdą rano mają szanse przyjść... te wczorajsze będą pewnie balować od
    przedwczoraj a jutrzejsze do poniedziałku.

  • 4. Data: 2009-05-31 20:47:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    b...@g...pl pisze:
    > te co wyjdą rano mają szanse przyjść... te wczorajsze będą pewnie balować od
    > przedwczoraj a jutrzejsze do poniedziałku.

    Ja tam boje sie "zatorow" w takie dni i terminy przerlewow , ktore
    mialem na 12-o, zadekretowalem na 10-o.