  • 1. Data: 2009-06-01 07:58:34
    Temat: Getin & niedopisane odsetki do konta
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Witam.
    Czy u szanownego grona też występuje "problem" w Getinie, polegający na tym,
    że naliczone odsetki za miesiąc maj są widoczne w historii rachunku TOP, ale
    nie są one dopisane do kwoty jaka jest na nim zgromadzona?

    Czym taka sytuacja jest podyktowana?

  • 2. Data: 2009-06-01 08:17:51
    Temat: Re: Getin & niedopisane odsetki do konta
    Od: " aneczka.jedna" <a...@W...gazeta.pl>

    sąsiadka ma tak samo - odsetki widoczne tylko w historii
    Poza tym te odsetki ma za duże, więc jakaś maszynka im się zepsuła

  • 3. Data: 2009-06-01 08:40:38
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    " aneczka.jedna" news:h002rf$3bm$1@inews.gazeta.pl

    > sąsiadka ma tak samo - odsetki widoczne tylko w historii
    > Poza tym te odsetki ma za duże, więc jakaś maszynka im się zepsuła

    U znajomego w cudowny sposób podwoiły się pieniądze na TOPie... :)
    Mam nadzieję, że to co można obserwować teraz w Getinie to
    chwilowe/przejściowe problemy.

  • 4. Data: 2009-06-01 08:56:59
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 1 Cze, 10:40, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
    > " aneczka.jedna"news:h002rf$3bm$1@inews.gazeta.pl

    > U znajomego w cudowny sposób podwoiły się pieniądze na TOPie... :)
    > Mam nadzieję, że to co można obserwować teraz w Getinie to
    > chwilowe/przejściowe problemy.

    A co?
    Byloby ci przykro, jakby zostalo mu tak na stale? ;)

  • 5. Data: 2009-06-01 09:06:05
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <k...@w...pl>
    z.googlegroups.com

    > A co?

    A nic :)

    > Byloby ci przykro, jakby zostalo mu tak na stale? ;)

    Nie. Bo to jest mój bardzo dobry znajomy i życzę mu jak najlepiej :)

  • 6. Data: 2009-06-01 09:39:24
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    f...@z...googlegroups.com

    > A nic :)

    Aaaaa.....

    > Nie. Bo to jest mój bardzo dobry znajomy i życzę mu jak najlepiej :)

    A to dobrze, bo "miales nadzieje" ;)

    A tak powaznie, to jakby zostalo na stale, to zgodnie z regulaminem
    konta, musialby sam to odkrecac.

  • 7. Data: 2009-06-01 09:54:37
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <k...@w...pl>
    a.googlegroups.com

    > A tak powaznie, to jakby zostalo na stale, to zgodnie z regulaminem
    > konta, musialby sam to odkrecac.

    Bank zabierze - trzeba samemu interweniować :(
    Bank da - trzeba samemu interweniować :(

    Czy chociaż w tym drugim przypadku jedna jak i druga strona mogła by
    zapomnieć o całej sprawie? :)

  • 8. Data: 2009-06-01 10:05:36
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    d...@r...googlegroups.com

    > Bank zabierze - trzeba samemu interweniować :(
    > Bank da - trzeba samemu interweniować :(
    >
    > Czy chociaż w tym drugim przypadku jedna jak i druga strona mogła by
    > zapomnieć o całej sprawie? :)

    gdy razem z dajacym spotkasz sie w uzgodnionym miejscu na Kajmanach ;)

  • 9. Data: 2009-06-01 10:21:43
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <k...@w...pl>
    f.googlegroups.com

    > gdy razem z dajacym spotkasz sie w uzgodnionym miejscu na Kajmanach ;)

    Więcej mnie/nas będzie kosztował bilet na te kajmany niż podwojone saldo na
    TOPie :)

    PS. Możecie się zalogować do GB24? U mnie leży i kwiczy :(

  • 10. Data: 2009-06-01 15:19:03
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    > U znajomego w cudowny sposób podwoiły się pieniądze na TOPie... :)
    > Mam nadzieję, że to co można obserwować teraz w Getinie to
    > chwilowe/przejściowe problemy.

    u mnie naliczenie odsetek nastąpiło 30.05.2009 (dotyczy TOP i ROR) a nie
    01.06.2009 (sms o zmianie salda otrzymałem 30.05.2009 godz 7:01)
    czyli wychodzi na to że kapitalizacja odsetek nie obejmuje dnia 31.05 oraz
    30.05 - to chyba normalne nie jest, czy też tak mieliście?

    L.W.