  • 1. Data: 2009-06-01 08:17:25
    Temat: GETIN - anuluje przelewy?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Witam.
    W dniu wczorajszym około godziny 22:30 zleciłem przelew z rachunku TOP na
    ROR.
    Pieniądze pojawiły się w środkach zablokowanych na rachunku TOP, a ja sobie
    cierpliwie czekałem kilka minutek (poszedłem sobie zaparzyć herbatkę itp.)
    aż pieniądze pojawią się na rachunku ROR. Minęło pół godziny, ale ciągle ich
    tam nie było - cały czas wisiały w środkach zablokowanych na rachunku TOP.
    Doszedłem do wniosku, że chyba tak się dzieje zawsze po godz. 22 (sytuacja
    analogiczna do zakładania lokat po godzinie 22?) i przelewy będą
    zaksięgowane dnia następnego (IMHO trochę to dziwne jak nie głupie...).
    Postanowiłem już dłużej nie czekać i wyłączyłem komputer.
    Rano około godz. 8:30 loguję się na konto a tam... środki sobie ciągle wiszą
    w blokadach na rachunku TOP :O Ponownie zalogowałem się na konto po
    godzinie - środki zablokowane wróciły na powrót na rachunek TOP...

    Czym może być podyktowana taka sytuacja? System getinu zgłupiał? Jakiś
    "informatyk" dłubał i ciągle dłubie im w tym systemie, że wychodzą takie
    jaja czy też przyczyna leży gdzieś indziej?

  • 2. Data: 2009-06-01 08:22:36
    Temat: Re: GETIN - awaria
    Od: " aneczka.jedna" <a...@g...pl>

    sąsiadka dziś rano przelew zleciła z TOP na ror
    Wrócił na TOP po 2 godzinach
    Odsetki też źle ma dopisane, czyli jakaś awaria :(

  • 3. Data: 2009-06-01 09:24:12
    Temat: Re: GETIN - anuluje przelewy?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 01 Jun 2009 10:17:25 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Czym może być podyktowana taka sytuacja? System getinu zgłupiał? Jakiś
    > "informatyk" dłubał i ciągle dłubie im w tym systemie, że wychodzą takie
    > jaja czy też przyczyna leży gdzieś indziej?

    Dzisiaj rano rodzicom przelewy robiłem i z TOP na ROR przeszło ok.
    Sprawdź czy wczoraj nie było jakiejś modernizacji systemu w godzinach
    nocnych. Rzeczywiście jest coś nie tak, bo chciałem Ci teraz wkleić
    odpowiedź, ale po zalogowaniu i kliknięciu w "więcej wiadomości"
    brutalnie mnie wywaliło ;)

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2009-06-01 09:53:30
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h006ns$5ec$3@inews.gazeta.pl

    > Dzisiaj rano rodzicom przelewy robiłem i z TOP na ROR przeszło ok.
    > Sprawdź czy wczoraj nie było jakiejś modernizacji systemu w godzinach
    nocnych.

    Jeżeli moja wiedza jest poprawna to wczoraj nie działo się nic... Jakaś
    grupsza modernizacja szykuje się dopiero na przyszły tydzień.

  • 5. Data: 2009-06-01 10:37:33
    Temat: Re: GETIN - działa
    Od: " aneczka.jedna" <a...@g...pl>

    już wszystko w porządku, przelew sam wrócił tam gdzie być powinien, czyli
    naprawili

  • 6. Data: 2009-06-01 11:18:17
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    " aneczka.jedna" news:h00b1d$f3a$1@inews.gazeta.pl

    > już wszystko w porządku, przelew sam wrócił tam gdzie być powinien, czyli
    > naprawili

    Potwierdzam. Mi nawet odsetki dopisali do stanu konta :)

    PS.
    Zaciekawiony jestem co będą dłubać w systemie przez dwa dni - w końcu
    szykuje się nam długa przerwa modernizacyjna w następny weekend.

    PS2.
    Może po tej przerwie modernizacyjnej Getin będzie księgował przelewy z
    innych banków o 10:30 albo te kilkanaście minut po :)