  • 21. Data: 2009-06-01 22:34:42
    Temat: Re: Aktualna wysokość kultury bankowosci w Alior
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Jacek Midura" <j...@...krakow.pl> napisał w wiadomości
    news:loidf6xjt.ln2@m.krakow.pl...

    > Ale jak dziś wysłałem z mBanku o 9:50 to o 15:20 w Aliorze już był.
    > Ciekawe skąd taka różnica między 'multi' a 'm'. No chyba że kwota gra tu
    > rolę - moja nie przekraczała 4 cyfr.

    Teoretycznie nie ma prawa być różnicy pomiędzy m a Multi.

    Z moich doświadczeń, zarówno z m jak i z Multi do Aliora dochodzi prawidłowo
    w rytm sesji Elixir, bez poślizgów.

  • 22. Data: 2009-06-02 13:11:02
    Od: m...@i...pl

    > Ja zmieniam pakiet na Zloty, jak nie beda chcieli przedluzyc mi karty bez
    > oplaty to sobie otworze konto Nordea Spektrum, a Fortis pozostanie tylko do
    > transakcji bezgotowkowych.

    I stalem sie posiadaczem pakietu zlotego :). Cala operacja, razem
    pokonaniem trasy miedzy samochodem a oddzialem w obie strony, zajela 7
    minut. Fortis mnie strasznie rozpiescil i nie wiem jak sobie z tym
    poradza kolejne banki ;).

    MK

  • 23. Data: 2009-06-02 13:40:59
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Tomasz Pająk pisze:

    > - lokata nocna - czy środki prawidłowo spływają każdego dnia

    Tak. Jak śpię, pieniądze jeszcze są na koncie. Jak wstaję, pieniądze
    już są na koncie :)

    > - obsługa przez www - czy są problemy z wychodzeniem / docieraniem /
    > księgowaniem przelewów, czy zdarzają się (jak często) awarie / inne
    > nieczynności systemu

    Jak na razie nie zauważyłem problemów ale i też nie siedzę w serwisie
    transakcyjnym za często.

    > - debetówka - czy zdarzają się problemy z autoryzacją przy płatnościach
    > tudzież wypłatach gotówki ?

    Nie doświadczyłem ani razu. Ponoć niektóre bankomaty mają mieć
    problemy, ale ja mając bezpłatne wypłaty ze wszystkich, zdążyłem
    przetestować różne i w żadnym nie spotkała mnie niespodzianka. Ponoć też
    w niektórych krajach Europy karta Maestro jest częściej akceptowana niż
    Visa. Jednego i drugiego nie potwierdzam, bo to zasłyszane tylko.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 24. Data: 2009-06-02 14:22:47
    Temat: Re: Aktualna wysokosc kultury bankowosci w Alior
    Od: "Konrad\(o\)" <n...@o...pl>

    Uzytkownik <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

> [...]
    > pokonaniem trasy miedzy samochodem a oddzialem w obie strony, zajela 7
    > minut. Fortis mnie strasznie rozpiescil i nie wiem jak sobie z tym

    w zlotym nie ma podwyzek, jak w e-pakiecie?
    bo patrzylem tylko na podwyzki dla e-pakietu, i ... uciekam z fortis banku.

  • 25. Data: 2009-06-02 14:38:49
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Konrad(o)"

    > w zlotym nie ma podwyzek, jak w e-pakiecie?
    > bo patrzylem tylko na podwyzki dla e-pakietu, i ... uciekam z fortis
    > banku.

    jest podwyzka w stosunku do e-pakietu, bo pewnie placi 15 zl/mies.
    A wyplaty z bankomatow są darmowe tylko dla posiadaczy karty gold,
    wiec tez ją trzeba wyrobić
    *** blad ***

  • 26. Data: 2009-06-02 15:32:27
    Od: m...@i...pl

    On 2 Cze, 16:38, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    > jest podwyzka w stosunku do e-pakietu, bo pewnie placi 15 zl/mies.
    > A wyplaty z bankomatow są darmowe tylko dla posiadaczy karty gold,
    > wiec tez ją trzeba wyrobić

    Dla osob, ktore zmienia pakiet na zloty do kocat roku prowadzenie
    gratis, czy 7x7 masz zaoszczedzone. Pisza tez o promocyjnym wydaniu
    karty gold, ale bez szczegolow, nie sprawdzalem tego, bo golda juz
    mam. W nowej TOiP jest takze informacja o tym, ze oplata za
    prowadzenie rachunku otwartego po fuzji jest negocjowalna, wiec moze
    tez byc 0. Ja zdecydowalem sie na zmiane pakietu zeby zobaczyc czy za
    moment Nordea nie zmieni TOiP. Generalnie z Fortisa chce korzystac az
    do momentu kiedy bede musial placic wiecej niz za ePakiet.

    MK

  • 27. Data: 2009-06-03 09:30:14
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik <m...@i...pl>
> [...]
    > moment Nordea nie zmieni TOiP. Generalnie z Fortisa chce korzystac az
    > do momentu kiedy bede musial placic wiecej niz za ePakiet.

    OK - też tego spobuję, w koncu nic mi to nie zaszkodzi :-)
    *** blad ***

  • 28. Data: 2009-06-03 13:09:39
    Od: "Tomasz Pajak" <t...@e...gliwice.pl>

> [...]
    > pokonaniem trasy miedzy samochodem a oddzialem w obie strony, zajela 7
    > minut. Fortis mnie strasznie rozpiescil i nie wiem jak sobie z tym

    Czy móglbys zatem rzucic nieco swiatla co oznacza ponizsze zdanie ze strony
    banku:
    "(...) Dodatkowo dla wszystkich, którzy w ramach promocji wybiora Pakiet
    Zloty mamy specjalna oferte naszej lokaty "Extra Zysk" (...)"
    Jakis lepszy % daja ?

    pzdr
    tpajak

  • 29. Data: 2009-06-03 20:40:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Tomasz Pajak" <t...@e...gliwice.pl> wrote in message

> [...]
    > "(...) Dodatkowo dla wszystkich, którzy w ramach promocji wybiora Pakiet
    > Zloty mamy specjalna oferte naszej lokaty "Extra Zysk" (...)"

    Zadalem pytanie za posrednictwem poczty wewnetrznej. Dam znac jak dostane
    odpowiedz.

    MK

  • 30. Data: 2009-06-08 16:51:15
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:h06n4l$jha$1@news.wp.pl...
    > "Tomasz Pajak" <t...@e...gliwice.pl> wrote in message

    > Zadalem pytanie za posrednictwem poczty wewnetrznej. Dam znac jak dostane
    > odpowiedz.

    KK VG pierwszy rok bez oplaty, a lokata powyzej 100tys na 12 m-cy 7%. Jak
    widac KK, czyli i bezplatne bankomaty mozna miec bez problemu.

    MK