  • Data: 2019-12-31 18:56:00
    Temat: Re: 150 PLN w promocji BNP Paribas
    Od: Grzexs <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie tylko doświadczenie, ja mam to od nich na piśmie.
    > Ew. można próbować listem poleconym (ale nie pamiętam już, czy przypadkiem podpisu
    notarialnie poświadczonego nie wymagają).

    Ech, ja mam papier z czterema pieczątkami w różnych kolorach i ze trzema
    różnymi podpisami, że konto jest zamknięte i nie istnieje, a działa
    sobie do tej pory. Zastanawiam się, jak to wykorzystać.

    > Zakładałeś przez net z kurierem?
    > I jak wrażenia?

    Bez problemu, ale podałem adres do pracy, a tam kurierzy docierają
    regularnie i w sensownych godzinach.

    > Ja na szczęście zakładałem u pani Agnieszki w "punkcie" w tzw. "galerii handlowej"
    - co prawda debetówki nie dostałem od ręki - a kredytówkę dostałem (śmieszna była, bo
    przez to wydawanie od ręki była płaska - pani drukowała imię i nazwisko na takiej
    śmiesznej drukarce

    To się nazywa ,,embosser". Są różne -- do płaskiego druku, do wypukłego, a
    jaką taśmę wsadzisz, taki kolor literek uzyskasz - jak w maszynie do
    pisania. Te od wypukłego piekielnie hałasują.

    > I tylko 150zł premii? Czy to ostatnia transza?

    Tak.

    I w końcu dziś do banku nie dotarłem ?

    --
    Grzexs