  • Data: 2019-12-31 19:43:04
    Temat: Re: 150 PLN w promocji BNP Paribas
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 31 grudnia 2019 19:22:46 UTC+1 użytkownik z napisał:
    > Ja pier...
    >
    > Szkoda życia. ;-)
    >
    > Na kwitach mam 230 zł raty i obietnicę ładnej pani że po miesiącu (mojej
    > pisemnej rezygnacji z ubezpieczenia) rata spadnie do 200 zł.

    I tak pewnie będzie.

    > Powoływała
    > się na jakieś ogólne prawo że tak samo jak mogę spłacić wcześniej bez
    > kary (mam to na piśmie) to tak samo mogę z tego ubezpieczenia
    > zrezygnować a oprocentowanie się nie zmieni.
    > _____Tego nie mam na piśmie ____

    I nic dziwnego, bo chyba się ładna pani zagalopowała, nic o takim prawie nie
    słyszałem.
    Z ubezpieczenia zrezygnować możesz (tak, jak i wcześniej spłacić), ale że %
    pozostanie ten sam to już chyba wymyśliła.

    > Za miesiąc albo odetchnę z ulgą albo pójdę do oddziału i zrobię im tam
    > jesień średniowiecza ;-)/
    > Oczywiście napiszę tu co nieco ;-)

    Trzymamy za słowo, bo na 99% obstawiam, że będzie 200zł.
    Więc od razu ściągawka - te 200zł to jest % nominalny 7,42% - a przy 230zł z
    ubezpieczeniem % nominalny był 6,34% - i o to powalcz ;>
    Może komuś będzie się chciało przeliczyć wysokość raty - tak na oko ok. 195zł ;>