  • 1. Data: 2019-12-30 23:20:05
    Temat: 150 PLN w promocji BNP Paribas
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    ... dziś mi wpłynęło na konto. Jutro idę likwidować. Do siego roku!

    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2019-12-31 09:56:25
    Temat: Re: 150 PLN w promocji BNP Paribas
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-30 o 23:20, Grzexs pisze:
    > ... dziś mi wpłynęło na konto. Jutro idę likwidować. Do siego roku!

    Musisz pójść w sylwestra? A najpierw musiałeś pójść założyć?

    Nie szkoda Ci życia? ;-)

  • 3. Data: 2019-12-31 10:49:56
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Musisz pójść w sylwestra? A najpierw musiałeś pójść założyć?
    >
    > Nie szkoda Ci życia? ;-)

    Nie musiałem, zakładane przez net. Ale doświadczenie mi podpowiada, że
    zamykać należy w oddziale. Daleko nie mam.

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2019-12-31 12:25:44
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-31 o 10:49, Grzexs pisze:
    > Nie musiałem, zakładane przez net. Ale doświadczenie mi podpowiada, że
    > zamykać należy w oddziale. Daleko nie mam.

    Akurat byłem wczoraj w oddziale i przestrzegali mnie żeby w sylwestra
    tam nie przychodzić.

    Ile czasu zmarnowałeś? ;-)

  • 5. Data: 2019-12-31 12:32:36
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Akurat byłem wczoraj w oddziale i przestrzegali mnie żeby w sylwestra
    > tam nie przychodzić.
    >
    > Ile czasu zmarnowałeś? ;-)

    Jeszcze w domu nie wylazłem :) I chyba dziś nie dotrę do banku, bo
    ważniejsze sprawy się pojawiły.

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2019-12-31 12:36:20
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 31 grudnia 2019 12:25:47 UTC+1 użytkownik z napisał:

    > Akurat byłem wczoraj w oddziale i przestrzegali mnie żeby w sylwestra
    > tam nie przychodzić.

    A co robiłeś w oddziale bnp paribas, jedno-bankowy kliencie millennium?

  • 7. Data: 2019-12-31 12:48:49
    Od: z <...@...pl>

    > A co robiłeś w oddziale bnp paribas, jedno-bankowy kliencie millennium?

    Uderz w stół.

    A napisałem że byłem w BNP? ;-)

    Brałem pożyczkę na czterokołowiec lekki L6E. Nie... Nie dla syna. Dla
    ojca ;-)
    Może coś doradzisz bo to dziwne "samochody są" ;-)

  • 8. Data: 2019-12-31 12:53:38
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 31 grudnia 2019 10:49:59 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:

    > Nie musiałem, zakładane przez net. Ale doświadczenie mi podpowiada, że
    > zamykać należy w oddziale. Daleko nie mam.

    Nie tylko doświadczenie, ja mam to od nich na piśmie.
    Ew. można próbować listem poleconym (ale nie pamiętam już, czy przypadkiem podpisu
    notarialnie poświadczonego nie wymagają).

    Zakładałeś przez net z kurierem?
    I jak wrażenia?
    Może to mój rejon ma jakiś obibok - albo już kończył robotę w DHL (chyba że po prostu
    DHL tak ma) - w każdym razie z żoną musieliśmy pójść odbierać do jakiejś dziury pod
    lotniskiem. Choć nie wiadomo, co gorsze - to czy kurier-ukrainiec z umową z innego
    banku, który nie wiedział, co znaczy "luty"...
    Ja na szczęście zakładałem u pani Agnieszki w "punkcie" w tzw. "galerii handlowej" -
    co prawda debetówki nie dostałem od ręki - a kredytówkę dostałem (śmieszna była, bo
    przez to wydawanie od ręki była płaska - pani drukowała imię i nazwisko na takiej
    śmiesznej drukarce - choć w takim citi żona dostała debetówkę od ręki i jest wypukła
    - i to jeszcze pozłocili jej te wypukłe literki i cyferki - a moja, która przyszła
    pocztą, ma tylko posrebrzone) - ale i tak było z tym mniej kłopotu (choć samą genezą
    zakładania w "punkcie" było to, że mając KK nie mogłem założyć konta przez internet -
    niby powinno być łatwiej, jak np. w citku, ale nie - we francuzie byłoby za łatwo,
    więc okazało się to w ogóle niemożliwe).

    I tylko 150zł premii? Czy to ostatnia transza?

    Mi trochę żal, bo trzymam tam konta ze starej oferty dla darmowych debetówek -
    idealne do zwrotów (księgują już rano następnego dnia), szczególnie z kredytówek -
    ale oni to tak po 400 nawet dawali ostatnio, myśmy dostali po 250 (hmm, ciekawe, że
    było to w styczniu-marcu tego - jeszcze, czyli 2019 - roku - myślałem, że dawniej) -
    ale konto było na lepszych warunkach.
    Inna sprawa, czy te lepsze warunki są lepsze od wisienek - tym bardziej, że OIDP w
    bnp są tylko roczne karencje...

    Więc zamykania kont w bnp jeszcze nie testowałem, jedynie KK - też można tylko w
    oddziale i chyba unieszczęśliwiłem tym jedną panią - ale nie była szczególnie ładna
    (na ładną musieliśmy oczywiście trafić wtedy, kiedy poszedłem tam z żoną zakładać
    konto wspólne, brrr), więc nie żałuję.

  • 9. Data: 2019-12-31 12:56:00
    Od: z <...@...pl>

    [PS] Po tym jak mi zaoferowano pożyczkę z ubezpieczeniem które po
    pierwszej racie można wyłączyć ;-)
    moje zdanie o polskiej bankowości nie uległo zmianie.
    Albo faktycznie zależy im na bezpieczeństwie i takie ubezpieczenie jest
    obowiązkowe albo im nie zależy i nie mącą w głowach klientom.

    Ciągle nie mogę pojąć tego fenomenu.
    Chodzi o kolejnego NOWEGO klienta ubezpieczalni? Za niego idą BONUSY?
    A po miesiącu klient spierdala. Chodzi o tych co się nie dopytali lub
    zapomnieli że ubezpieczenie nieobowiązkowe?

    Inteligentni ludzie a takie głupoty w umowach umieszczają ;-)

    Jak z takimi kombinatorami robić INTERESY? ;-)

  • 10. Data: 2019-12-31 13:07:17
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 31 grudnia 2019 12:49:00 UTC+1 użytkownik z napisał:

    > Uderz w stół.
    >
    > A napisałem że byłem w BNP? ;-)

    Napisałeś, że byłeś w oddziale i przestrzegali, żeby w sylwestra nie przychodzić.
    To tak, jakbyś napisał, że byłeś w obi i mówili, że w nowy rok zamknięte, więc lepiej
    nie idź w nowy rok do żabki, bo nic nie kupisz ;P

    > Brałem pożyczkę na czterokołowiec lekki L6E. Nie... Nie dla syna. Dla
    > ojca ;-)

    Choć pożyczka to rzeczywiście inna sprawa, nie trzeba brać tam, gdzie ma się konto -
    ale, pomijając jej ogólny sens, zwykle jednak lepiej je brać w banku, w którym ma się
    tzw. "relację", jest szansa na lepsze warunki.

    > Może coś doradzisz bo to dziwne "samochody są" ;-)

    Pierwszy raz słyszę - z szybkiego rzucenia okiem w google wynika, że nie trzeba mieć
    prawa jazdy - a przynajmniej prawa kategorii B - ale czy bez prawa jazdy można
    jeździć po drogach publicznych?
    Niby rowerem chyba dorosłemu wolno...
    No i chodnik i droga dla rowerów to też część drogi - więc może pytanie trzeba
    doprecyzować, czy wolno jeździć bez prawka po jezdniach - bo już takim klamotem,
    który co prawda od zwykłego samochodu sporo mniejszy, i jechać może max. 45km/h - ale
    to jest jednocześnie aż 45km/h (a w mieście i tak wolno na 80% dróg 50 - a więcej niż
    50 wolno nie na 20%, a na 5% - te pozostałe 15% to takie, gdzie wolno mniej niż 50) -
    to już na pewno ani po chodniku ani po drodze dla rowerów jeździć nie wolno.
    Może na to jest jakieś osobne, łatwiejsze prawko (choć i obecnie B jest łatwe - i
    uczysz się i zdajesz na skomputeryzowanym/wspomaganym/asystowanym samochodzie, może
    nie klasy F-16 czy F-22, ale na tyle, że bez większego problemu można zdać za
    pierwszym razem - a potem wsiadasz do "zwykłego" samochodu i nie dajesz rady jechać)?
    Oraz można mieć nadzieję, że w mieście zwykle zdarzają się tylko stłuczki, bo przy
    poważniejszym wypadku to taki pojazd od razu za trumnę może robić...
    Ale może w to nie wchodźmy, bo zaraz temat promocji zejdzie na dziwne "samochody",
    tak jak ostatnio inna zeszła na to, który telefon nagrywa, a który nie...