  • Data: 2019-12-31 19:11:28
    Temat: Re: 150 PLN w promocji BNP Paribas
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 31 grudnia 2019 17:03:15 UTC+1 użytkownik z napisał:

    > PS. Kur...ć bo już mnie ponosi.
    > Mówimy o zwykłej pożyczce 10 tysi żeby było prościej bez prowizji.
    > Można Skomplikować i utrudnić człowiekowi życie? MOŻNA

    Trza było zapytać na grupie, a nie na jakimś czacie.
    Bo w sumie Cię nie oszukali - z ubezpieczeniem % nominalny niższy, ale RRSO większe 2
    razy - i właśnie po to je wprowadzono.

    I w końcu zapłaciłeś 30zł za możliwość oglądania ładnej pani ;>
    Bo ten niższy % z ubezpieczeniem to pic na wodę - niższy, ale od wyższej sumy i
    wychodzi na to samo 200zł - plus dodatkowe 30zł za ubezpieczenie (przez 5 lat 1800 -
    od średnio pożyczonych 5k - teraz już się nie dziwisz, po co to?).
    A jak z ubezpieczenia rezygnujesz, to % podwyższają - ale i suma mniejsza, więc rata
    dalej 200zł.

    Więc ta pani warta tego była naprawdę? Czas to inna sprawa (zacytowałbym "poradnik
    prawdziwego mężczyzny", ale nie chcę Cię dobijać ;> ).

    Bo naprawdę w milkowym ST akurat ta pożyczka jest tak jasna jak tylko może być.
    Wybierasz tylko sumę - 5k, 10k, 15k lub 20k - i czy chcesz ubezpieczenie - i
    dostajesz podaną ratę - 100/115, 200/230, 300/345, 400/459,99 ;>
    Gdzie tu miejsce na głupoty?