  • Data: 2019-12-31 19:28:13
    Temat: Re: 150 PLN w promocji BNP Paribas
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 31 grudnia 2019 18:56:03 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:
> [...]
    podpisu notarialnie poświadczonego nie wymagają).

    > Ech, ja mam papier z czterema pieczątkami w różnych kolorach i ze trzema
    > różnymi podpisami, że konto jest zamknięte i nie istnieje, a działa
    > sobie do tej pory. Zastanawiam się, jak to wykorzystać.

    Miałem tak w CA jak zamykałem sprzeciwem wobez zmian regulaminu - niestety
    pośpieszyłem się i poskarżyłem już następnego dnia, więc nie zdążyło się nazbierać (a
    oni dalej twierdzą, że zamknęli 20 grudnia 2018).
    Na reklamacje z żądaniem odszkodowania odpusywali tak głupio, że zdołali mnie osłabić
    ;>

    handlowej" - co prawda debetówki nie dostałem od ręki - a kredytówkę dostałem
    (śmieszna była, bo przez to wydawanie od ręki była płaska - pani drukowała imię i
    nazwisko na takiej śmiesznej drukarce

    > To się nazywa ,,embosser". Są różne -- do płaskiego druku, do wypukłego, a
    > jaką taśmę wsadzisz, taki kolor literek uzyskasz - jak w maszynie do
    > pisania. Te od wypukłego piekielnie hałasują.

    To pewnie w citi mają na zapleczu, robią wypukłe.
    W "punkcie" bnp to taka drukarka jak do karty miejskiej, a pewnie i sporo gorsza, bo
    ta od karty miejskiej robi cały nadruk (w full color) dekoracji, fotki i nazwiska na
    białej karcie i to się nie ściera - a w bnp pani wyjmuje z koperty prawie gotową
    kartę - z dekoracją, numerem i datą ważności (płaskimi, ale jakby z lekka żłobionymi
    i wypełnionymi na biało) - a nadrukowuje tylko nazwisko na biało - i ściera się to z
    lekka.
    Zresztą nie wiem, po co się przy tym nazwisku upierają - w mBąku można dostać od ręki
    kartę - i to chyba nawet wypukłą - dla kogoś, kto się nazywa "karta tymczasowa" ;>
    A ma ktoś debetówkę, jaką można dostać od ręki w oddziale getoutu? Jest tam bazwisko
    czy coś innego (ew. puste miejsce i/lub płaska karta)?

    > Tak.

    Ale tak - co? ;)