  • Data: 2019-12-31 20:06:27
    Temat: Re: 150 PLN w promocji BNP Paribas
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Razy 2 - bo kazdego miesiąca spłacasz część pożyczonej sumy.
    > Np. po 2,5 roku będziesz miał już pożyczone tylko nieco ponad 5k - a rata nadal
    taka sama.

    Ale skoro się umówiłem na stałą ratę 200 zł to godzę się na to że
    kapitał jest ciągle mniejszy.

    Mam się wykłócać o raty zmienne którego składnikami są raty stałe
    kapitału + zmienne odsetki od zmniejszającego się ciągle kapitału.

    Dla mnie sprawa jest jasna i finansowo stabilna. Przy zmiennej musiałbym
    ich sprawdzać czy dobrze policzyli. Szkoda życia ;-)

    Odsetki 2030/5 lat = (406 / 10000 kwota kredytu którą dostałem do ręki)=
    = (4,06 / 100) = 4,06% w "stosunku rocznym".

    Dobra to jest moje prywatne określenie. "w stosunku rocznym"

    Jestem prostym matematykiem po porządnej komunistycznej maturze z matmy.

    Zagrywki/nazewnictwo bankowości usiłują zrujnować mi oblicze świata ;-)