  • Data: 2019-12-31 15:19:22
    Temat: Re: 150 PLN w promocji BNP Paribas
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 31 grudnia 2019 14:00:37 UTC+1 użytkownik z napisał:

    > 0 prowizji 7 procent na 60 rat z możliwością wcześniejszej spłaty
    >
    > A konkretnie 10000 -> 60 rat x 200 zł + 1x30 zł ubepieczania To dobra
    > oferta?

    Całkiem niezła, ew. wada to to, że max. 20k i sztywne max. 60 rat.
    I w sumie nie jest to dla kogoś "mającego relację" z milkiem, a dla każdego z ulicy.
    Ale chyba taniej się tego typu pożyczki nie znajdzie - choć ew. opcja wzięcia KK w
    citku i tam też mam propozycje rozłożenia zadłużenia na raty z 0% prowizji, bez
    opłaty miesięcznej i z 6,99% - a do tego jeszcze jakieś 400zł bonusu na start można
    dostać.
    Tylko to oczywiście wtedy, gdy można zapłacić kartą za kredytowany produkt.

    Ale te 30zł to jednak poszło na ładną panią w banku - w necie można sobie taką
    pożyczkę wyklikać - dokładnie na tych samych warunkach, 60 rat, max. 20k, rata
    100zł/mc za każde 5k - bez ubezpieczenie w ogóle.
    Po co więc tam w ogóle łaziłeś?

    potem umarł, to to ubezpieczenie ją spłaciło.

    > Wiemy ale bywa też tak że taki teść idzie po pożyczkę na 7% a wychodzi z
    > RRSO 22" ;-) Tak kręcą się lody

    Oj, coś w tym jest - sprawdzałem też te niby super oferty santandera i wyszło drożej
    - 217,62zł raty (prowizja 1,99%, oproc. 9,79 %) albo 220,77zł (prowizja 7,99%, oproc.
    7,79% - w tym wypadku można wziąć większą kwotę).
    Ale najbardziej mnie zadziwiły "szczegóły", gdzie przy sumie 10k i 60 ratach, bez
    żadnych ubezpieczeń itp. mamy prowizję 1,99% - co daje 203,04PLN!
    A w drugim przypadku prowizja 7,99% daje 868,38PLN!
    Jak oni to policzyli?