  • Data: 2019-12-31 14:00:03
    Temat: Re: 150 PLN w promocji BNP Paribas
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm, a przynajmniej jakieś lepsze warunki z tym ubezpieczeniem?

    0 prowizji 7 procent na 60 rat z możliwością wcześniejszej spłaty

    A konkretnie 10000 -> 60 rat x 200 zł + 1x30 zł ubepieczania To dobra
    oferta?

    Ale druga część kredytu to pożyczka w kasie zakładowej i tam jest
    faktyczne 0%

    > Cóż, czasem się przydaje - jak teść jakąś pożyczkę wziął (że też mu dali), a potem
    umarł, to to ubezpieczenie ją spłaciło.

    Wiemy ale bywa też tak że taki teść idzie po pożyczkę na 7% a wychodzi z
    RRSO 22" ;-) Tak kręcą się lody

    > Umieszczają dlatego, że inteligentni ;>

    Gdyby nie traktowali klientów jak debili to więcej by mieli klientów
    takich jak ja. Ja mam uraz. Gdybym był inaczej traktowany miałbym kartę
    i następny kredyt i nim poobracał coś zarobił, kupił sprzedał.

    Ale gdy wiem że tylko czekają żeby mnie nabrać, niedopowiedzieć,
    przemilczeć...

    Powiedziałem ładnej pani w banku że gdybym ja swojemu klientowi w
    drukarni oferowałbym takie przkombinowane warunki to drugi raz by do
    mnie nie przyszedł.

    Taki dialog:

    - Przyjechałem po odbiór książek.
    - Proszę bardzo.
    - Ale to nie jest taki papier jak miał być.
    - Spełnia normy ma certyfikaty ma tylko ciut gorsza jakość. Przyjechał z
    chin ;-) Wywiązaliśmy się z umowy.
    - No nie wiem...
    - I jeszcze jedno... koszty działalności nam wzrosły dlatego trzeba do
    faktury dopłacić 5%. Na fafnastej stronie umowy jest taka klauzula

    - KURWA MAĆ. CO ZA ZŁODZIEJSTWO!

    :-)